bananskalet

Alla inlägg under oktober 2010

Av bananskalet - 31 oktober 2010 22:13

tooodeluuue   


LOOOOOOONDOOOOOOON IMORGON :d

shit, fyfan vad kul det ska bli.

men kommer sakna min åke & stellis MEST!

 

alla svenskar får ha de toppen utan mig,

om de nu går (a)? haha..'

men försök :D!



bild på mig & ida,

saknar dig :(

<3  

 

 

HEJDÅ SVERIGE!

Av bananskalet - 31 oktober 2010 01:29

shueshue bexx här :D

visste ni väl men jaja.

världens bästa kväll, stack till vellinge vid 6.

träffade underbaraste stelleman, åke & pontus (a)

fixade oss helt cp?

stelleman & åke var tvillingar & jag polis,

jag arristerade alla snyggingar (a)

och lille pontus va en sån jobbig kille som slog med en stor luft hammare.

och sa jobbigt va? jobbigt va?

alla hade damp på han.

sen träffade vi massa giiiirls.

gick typ bus lr godis, HAHA på skoj då.

vi ville bara ha pengar lr ngt :D

sen träffade jag, åke & stellis massa boyys.

och sen stack jag & stellis ut och pratade om massa saker.

sen kom stellis mamma och hämtade oss vid 1 & då körde hon mig hem.

så nu är jag hemma & är ganska trött, ingenaning varför.


bild på mig & åke när vi firade 3 veckor (a)

  

går och lägger mig vid 3 väl.


men pussssssssssssss.


Av bananskalet - 28 oktober 2010 17:05

shhha, jag vet.. lägger nt ut så mke nuförtiden :)

men har inget att skriva.

& har massa problem i mitt liv så har helt enkelt skitit i de.

men igår var jag med sofiasötnos, hade beeest :D

och här kommer en bildbomb.


               


sååååå.. :D

de va igår då,

men idag va jag med bästaåke & pontus & emil.

tack för dagen beeeesta :)


PUSS.

Av bananskalet - 22 oktober 2010 14:26

äntligen freeeeeedag :D

men jag har damp damp damp ..

MITT LJUD FUNKAR NT :( kan nt lyssna på musik..

åhmajfakkiinggaad, tror jag ska dö :o


men ikväll ska jag träna & sen ut med laget på restaurang,

wiiiie.... toppen (y)

OHYEAH :d!

& typ nt så mke mer idag men lördag & söndag blir det SM.

skiiitkuuul, så lycka till, till världens finaste F96 Trelleborg.


bara så alla vet så är jag & clara bäst   


 

          

i knöööw, sepe bilder..

whääääääätääääver.


1 november åker jag till london :D

fyfan vill dit nu asså (A)


KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Av bananskalet - 19 oktober 2010 17:38

fick nytt iphone skal av mamma igår :D

men såklart, så klantig jag är..

så tappade jag den efter 1 timme :(

en liten bit gick av ;( (syns nt på bilden)


  

men guuuuuuulllliiigt :D

right (a)?

Av bananskalet - 16 oktober 2010 13:51

ihhhh,

igår va de strandbaden,

skit ball (y)

massa snyggingar (a'

sssen vid halv 2 drog jag hem,

hem till papppii.

skulle egentilgen "festat" min bruuur,

men när jag kom hem vid 2 var han borta?

ja whatever..

& idag gick jag upp 9 :o

OMG!

jaaa, spela match & nu ska jag snart till

hannaäälskling med oliwiabebbe (a)

blir bäääääst,

kommer kanske bilder, vi ser ssseeen'

kyssssssssssssssss.


  

sitter på datan hos pappa & inga bilder.

så bild på mig & kajsiii,

saknar dig somfaaaan barndomsbästis   

Av bananskalet - 14 oktober 2010 20:17

hej tuffffffingar.

tänkte dela med mig om min dag!
nice huuuuuh?

skola, dddrygt, jotack. -.-

men överlevde de gjorde jag,

jappijapp!
sen bussen till malmööö med

ida. (L)

sen gick vi hem till stellis, (duktiga flickor japp)

och sen tbx till stan ,

vi käka hela tiden.

vadå matvrak? (aa)

donken i mitt hjärta, föralltid.

och en applåd till mig,
för jag är en dum heeeest.
gick i tisha , smartiiie ;$

haha, sen så träffade vi daniel.

hmmmmm,

jagår inte in på de,

fast ni vill veta ;)

och imorrn är det sb,

shaaaaaaaaka,

ändå jävligt puwligt? :D

OVER N' OUT.

Av bananskalet - 13 oktober 2010 16:05

shhhhhhhhaaaaalalalalala,

vaknade med mina söta pingviner,

hannah, ida & nathalie :D

vi gick ut & fotade lite :D

kommmmmmer biiilder nuuu :)


sötnos hannah


  nathalie & ida


  ida & nathalie

 

hannah


gulliga natti  


hannah & nathalie


 jag & ida


  jag & nathalie


 jag & hannah

  nathalie tooofiiing


  jag & ida


  jag & ida


  vi är bäst


  älskar mina töser


  becca <3 basil <3 hannah <3 ida <3 nathalie


  föralltid vi..


så nu har ni fått en bildbomb :D

puuusssssssssssssssssss.   

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards