bananskalet

Alla inlägg under september 2011

Av bananskalet - 29 september 2011 21:49

har precis kommit hem från domarutbildningen,

ska fortsätta packa eftersom ska till pappa i helgen och drar hem till cornelia imorgon.

så vi hörs då, pusshej!


   

Av bananskalet - 28 september 2011 20:38

haha as nördig och gullig låt som cornelia visa mig, LYSSNA.


Av bananskalet - 28 september 2011 17:03

fick tillbaka matteprovet idag, gick helt okej, stolt över mig själv,

får betyget nästa vecka eller på fredag, är iallafall godkänd,

greeeeat.

efter skolan hämtade mamma upp mig & vi åkte till trianglen,

skulle köpa nya handbollsskor och ta ett hål till i örat,

fast köpte kilklackar istället haha, mamma tyckte dom var snygga och vem tackar nej till ett par skor? inte jag iallafall!

fick också ett par örhänge,

drog sen hem och har precis ätit, vad faaaaan händer ikväll??????????
blir antagligen kolla film och snacka tele med någon, hehe.


skorna är så sjukt sköna, helt sinnesjukt!    


tycker öron är jätteäckliga.. haha  

Av bananskalet - 27 september 2011 21:15


haha ja egentligen vet jag inte  varför jag lägger upp detta videoklipp,

men tyckte att någongång kan jag väl?

kanske inte så intressant och man ser inget på videon, men det var helt jävla dimmigt. brandkåren och sånt fick komma haha

Av bananskalet - 27 september 2011 20:59


proven gick helt okej tror jag?

får väl veta svaren i veckan.

nu har jag nyss kommit hem efter att varit på konfa i höllviken.

först kollade jag & cornelia i lite affärer sen softade med varm choklad i kyrkans hus, hehe as god choklad :D OCH GRATIS, glöm inte det.

efter konfan stack vi, de tre kristna till bk och åt, sen åkte jag & mami hem till cornelia en stund, bestämde allt om ullared på höstlovet, ööööverbäst.

ska shoppa så sjukt mycket :D

nu ska jag forsätta sjunga falsk för mig själv, kanske borde skruva upp volymen så de som hör inte blir döva.. 

puss!


fikan i söndags med estelle, frappino

 


haha herregud, titta vad jag hittade hemma hos ebba.. tror dom gillar chips?



 

Av bananskalet - 26 september 2011 16:26

ohgod! har 3 prov till imorgon, no, matte & spanska.

känns som detta kommer gå skit, men får börja med matten nu för jag ligger nog lite efter.. och sen får mami förhöra no:n och spanskan är tar jag senare ikväll.

vi hörs kanske senare, puss!


 

Av bananskalet - 25 september 2011 22:07

kul att mamma sa att jag skulle byta mitt örhänge till ett mindre så det inte skulle göra så ont och inte får in det, jävla helvete.

men mamma sa att hon åker in till malmö på torsdag med mig och gör det på riktigt.

kanske bättre? men ändå sur.

Av bananskalet - 25 september 2011 20:59

några vänner tycker att jag inte ska sluta blogga så då gör jag väl inte dåååå.

för jag är en snel hest eller greshåpa?

hehe, va med estelle idag, vi fick ett impuls läge eller vad man ska kalla det,

så vi stack till india och ville göra ett hål till i örat men neeej det var stängt,

så hem till estelle och gjorde med en nål istället,

haha estelle var så lugn och gjorde inte en endaste min och jag grät?

vilken tuffing jag är.. 

men fint blev det iallafall, skit nöjd :D

gör nog ett till lite senare in my life.

nu måste jag plugga har no-prov på tisdag -.-

och juste matteprov imorgon, kul att man har böckerna med sig hem..

kommer gå tummen ner.


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards