bananskalet

Alla inlägg under januari 2011

Av bananskalet - 31 januari 2011 16:54

skin, skin som den sol du är,

låt hela världen se ditt vackra leende.

jag säger lys, lys som den stjärna du är,

du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.

hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

 


ja0h0pp, hehehhhee.

sitter är och tralllllllllar, och ni vill INTE höra mig sjunga ska ni veta ;)

HAHA, de är heeeeeeeeeeemskt.

jepp så är de!

tränar ikväll så hoppla min vän så rider vi bland blommorna tillsammans!

phahaha, nejtack.

men asså, jag älskar musik.

musik älskar mig.

becca + musik = sant.

fast inte när jag sjunger :$


nu ska jag snart.. hmm.. inte läxa iallafall, vem vill de? känner för att prata med cornelia men hmmm... hon är ju med dom.. hmmm... ska jag ringa någon annan? hmm... vi får nog se ;)

DETTA BLIR INTRESSANT.


  


ihhhh... älskar cornelias simpsons tröja (a)

ska nog stjäla den av henne :$

shhhhh....

Av bananskalet - 30 januari 2011 16:28

FILM FRÅN TÅRT KRIGET, HAHAHAHHAHAHAHAHHA...


Av bananskalet - 30 januari 2011 15:21

så jäääääääävla lyckad helg.

fredagen började med att jag och bästis (cornelia) bussade oss in till trelleborg, där handlade vi present till julia&sofie (y)

+ att jag har lärt cornelia att inte vara rädd för fåglar längre :D

japp sen på lördagen kom jag till cornelia vid 1, där va hon & ellinor.

vi fixade inför tjejmiddagen och sen kom evelina.

vi gick till vellinge ängar och mötte upp sofie&julia som hade ögonbindel på sig och visste inte ett skit vad som skulle hända, vi satt oss på bussen till malmö, där mötte vi estelle och vi bowlade, skit lyckat blev de. sen stack alla hem till cornelias pappas lägenhet, vi hade FF hela kvällen/natten :D.. vi åt tacos och hade helt crazy.

sen stack evelina, sofie & estelle hem, ingenaning varför.

men jag, cornelia, ellinor & julia VAR HELT SJUKA! vi hade mat-ätar-tävling och efter de tryckte vi på tårtan i huvdet på oss HAHAHA, finns film-bevis. sen fick vi för oss att vi ville ha sommar så vi gick ut mitt i natten i shorts & en munktröja, vi knackade på hos amelia och sa 'hej' haha sen stack vi hem igen, fotade lite utomhus också. hela natten var sjuuuuuuuk, somnade inte förrens klockan 6 hehe :$

vid 11 kom elias & amelia. elias stack efter en halvtimme ;d

sen hämtade mamma mig vid 2 så nu sitter jag här och ska snart vara lite social med min familj *ithink* ;)


den fina tårtan som ellinor & cornelia bakade :)

 

när dom va blinda i stan :D

 

självaste ellinor & jag hihihi 

 

haha, nej så kladdigt de va...

luktade iallafall hallon :D 

 

när vi va ute i natten ;) 



//precis kollat sverige - spanien, FAN JÄVlA DOMARE!//  


Av bananskalet - 29 januari 2011 12:21

min helg får ni inget veta om förrän imorgon (a)

hemliiis.. :$

 

  

Av bananskalet - 27 januari 2011 21:26

jag saknar allting mer och mer för varje dag som går, jag har börjat inse att de aldrig kommer bli som förr, fyfan! vill inte tänka tanken ens. mitt liv har förändrats helt, både nackdelar och fördelar.

jag älskar er, världens underbaraste vänner. det känns som NI bara glömt mig? speciellt en person, hon var den bästa! nu skriver hon aldrig till mig längre :( och vi kunde säga allt till varandra, jag vet inte vad jag ska göra? ringa henne? vi var aldrig sånna som snackade i telefon, vi bara gick hem till varandra. nu vettefan, nu känns de helt konstigt att skriva sms eller på msn, SÅ SKA DE INTE VA? jag kunde skriva hela tiden innan bara, hej jag är en gurka eller något annat random, nu vågar jag knappt säga hej till henne. tänk så har hon glömt mig helt och pallar inte mig längre eller något sånt? fan vad jag saknar dig. du är bäst.

du kanske vet vem du är, om du nu läser min blogg ens?

ohnej, nu gråter jag också :'(


  


Av bananskalet - 27 januari 2011 18:16

matteprovet i skolan gick väl ganska bra (y)

men får tillbaka de nästa vecka någongång så då vet jag.

skulle egentiligen på läxhjälpen idag och plugga inför provet imorgon, men såklaaaaart så ska inte andreas eller suremarie vara där, så jag och cornelia stack hem till henne och fotade lite bilder och såklart PLUGGADE :d fattar de mesta, ska öva mer på friktionen som jag inte fattar ett piss av? -.- men jaja, tar de senare ikväll.


2 bilder på mig och älskling.

 


 


    

<3

Av bananskalet - 26 januari 2011 18:01

lite bilder jag nyss fotade...  


  

      

Av bananskalet - 26 januari 2011 16:37

kom hem för en stund sen, har ätit lite och ska försöka plugga nu, men de är så jävla tråkigt så man öppnar boken och stänger den igen, blir alltid så! men har matteprov imorgon och fysikprov på fredag så MÅSTE verkligen plugga, dryyyyygt! alla dessa prov :o lärarna har väl mer liv än att rätta massa prov -.-


piccccccsssss

 


    

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards