bananskalet

Alla inlägg under juli 2011

Av bananskalet - 31 juli 2011 22:36

fuckfuckfuck, jävla helvetes skit.

BÖG!


förlåt för mitt lilla utrbrott där uppe men är så sjukt sur på en person.

men iallafall, jag & estrella vaknade vid 1, fixade oss och drog till malmö.

ingen jävla luft på bussen så när vi hoppa av tog vi glass på donken.

gott som vanligt, dooooonken

ja, sen hem till henne, åkte lite på signe..

hennes longboard, I'M IN LOOOOVE.

världens bästa signe brädan i hela världen,

alltså vi döpte den till signe för... lång historia.

efter vi hade åkt lite träffade vi johannes & oskar.

ohmygood säger jag bara.

sen hem till estelle, gjorde lite tjejsaker och sen drog jag hem vid halv 10.

juste, handlade ett par svarta shorts också idag. (y'

händer inte mycket mer ikväll, kollar en film antagligen.

nu ska jag snacka med papi, puss!


jag&anna.

 

Av bananskalet - 31 juli 2011 01:49

rebecca har precis dödat typ 6 spindlar. wow, cool brud

the spider hunter, kommer snart på bio nära dig. haha nej ska sluta larva mig, hahahaha eller maska mig. hohöhihåhahe 

lyssnar på sån äkta gangster musik och spänner oss.

lol, sååå gay men ändå soft haha

nice bror.'

becca blev känd idag är vi åkte tåg, typ 50 pers sjöng till henne

haha apfett, eller grisfett BACON

haha torrisen, men det är så jag rullar.

yesyes, hahaha idag så skaffade jag mig en drug dealer.

asså utan flipp, så någon som vill ha weed bara ring mig. aiit?

hahahaha, yr i bollen stollen

vad annars?

men nu ska jag hoppa på beccis och pussa på henne massor, för hon är så jävla söt, can't resist her you know..

ni ska bara veta hur jag brukar ligga och titta på när hon sover.'

HAHAHA, undra vem jag härmade nu?

men hon är så fin, min ängel!

love u masssor , promise

men ska lägga mig i godtid för annars kommer jag ha sånna påsar under ögona

imorgon, och vi ska träffa ma babi haha

men pusshej och allt som man säger

OCH!

vill bara påpeka att vi precis kom hem, notera vad klockan är!!! det är way over bolibompa time'

haha nej jag flippar med er, ska inte leka sån fjortis

hejdå. alla som är lika muppiga som jag! :-D

/ estolle ,

  så jävla söt ! muuuums nej, nu kan jag fan inte hålla mig, mååååste pussa på henne hihihihi

Av bananskalet - 29 juli 2011 23:02

hej, igår stack jag ju till min älskade kines anna :]

lite senare kom malin & vi låg typ bara och snackade.

somnade ganska tidigt för vi skulle orka gå upp idag.

så vid 2 va vi i helsingborg, gick runt och kollade på allt innan lucas & jon kom.

sen gick vi runt där med dom, åkte karusell 3 gånger, kiiing.

lucas spelade sånna klon-spel & kasta ner burkar spel,

han vann en playboy kudde som jag fick, så söt?

och anna fick 2 nallar.

hahahaha sen kom det fram en random kille och gav mig en nalle? haha...

SEN SÅG VI PETTER, FYFAN VAD KING HAN ÄR.

lovelove hiiiim.

juste, vi kolla på en gammal gubbe som dansade afrikans dans och hade hörlurar så bara han hörde musiken haha, han var full också..

han gillade skaka rumpa om man säger så.

finns väl inte mycker mer att säga tror ja?

baraatt vi stack hem vid halv 9 och åt först på bk innan vi tog bussen hem,

så nu sitter jag här med kinesanna och äter kanelbulle :D

eller något som liknar det iallafall.


petter <3

 

kinesanna <3 kinesbecca



 

Av bananskalet - 28 juli 2011 17:05

AHOPP, nyss kommit hem från stan, var först där med liz och kollade på nya gardiner, kuddar och sånt.. ska göra om mitt rum hehe ;)

men hittade inget, så drar till ikea på lördag istället.

men jag handlade ändå ett par nya jeans, behövdes v-e-r-k-l-i-g-e-n.

lite senare ikväll drar jag till bjärred, träffar anna och kanske några andra.

sover hos henne så drar vi till helsingborg imorgon, alla vet väl varför?

HELSINGBORGFESTIVALEN

puss på er.


 

Av bananskalet - 28 juli 2011 00:34

 


nobody loves you like i love you, cause their ain't no one like you.

Av bananskalet - 28 juli 2011 00:18

chacha bloggen, bananskalet här och solen steker.

haha nääää skoja, bara för jag och dominique snackade så innan, men hej?

ja imorse eller vad man säger mötte jag mia på övre,

tog bussen till malmö och kollade i massa affärer.

trodde inte jag skulle hitta något eftersom jag inte va på shopping humör längre, som är ganska konstigt?

men jag fick ändå med mig hem 2 tröjor, yes!

sen gick vi lite rundor i stan, åt donken mat och annat chill.

sen hem till mig och kolla på scream 4,

den var inte alls läskig, och ni som känner mig vet att jag är så jääävla rädd för skräckfilmer, måste alltid ha en kudde framför ansiktet.

sån mes jag är :(

aja alla kan inte vara tuffeluffiga.

sen stack mia hem för äta och så åt jag, ja ni fattar.

efter de träffades vi igen så visade hon runt mig här i trelleborg så jag hittar,

haha hittade inte ens till där ja tränar, ILLA.

jag som bott här i ett och ett halvt år hahah..

men nu hittar jag lite iallfall, lärde mig vägarna till:

södan

fågelbäck

hem till mia

ändå ganska stolt :D

efter stan drog vi hem hit igen och kollade på en film, HAHAHA jävla cp film.

vad långt inlägg... skitsamma om du läst såhär långt så är du cooool, puss.


shitabeeengan vad många svart&vita bilder, ni får klara er ;)

 

Av bananskalet - 27 juli 2011 12:24

fixar mig det sista sen drar jag & mia till malmö,

blev ju inte stan med natti igår så vill shoppa idag istället :D

vi hörs ikväll, pusskyssheeeejdå.


Av bananskalet - 26 juli 2011 23:26

jahopps, sitter här igen dåååå, nä men kan berätta dagen;

jag satt och åt ostbulle vid datan så vänder jag mig om så står natti där?

tjuuuuv som smyger in i mitt hus.

men aja, vi drog direkt till dalabadet, inte för att bada utan för kollade kevins match.

(nattis kompis från kristianstad)

så vi snackade vi med han en stund och sen drog vi hem till mig.

åt middag, köpte gottis & kollade film

men hon var tvungen att dra vid 10 eftersom bussarna slutade gå -.-'

så jag fortsatte kolla film, lyssna på musik och snacka med vänner.

ska jag se en film till?

nä vafan jag orkar inte..

lust att snacka tele med någon, ja de ska jag göra.


ni vet en sån där webb bild från imorse...

 


Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards