bananskalet

Alla inlägg under mars 2011

Av bananskalet - 31 mars 2011 20:50

heeeeeeej, jag och cornelia har för först gången varit i västra ingelsta (y)

vi träffade 2 grabbZ, ibbe & super hector. kollade på film och sånt göttigt :D

stack hem vid sju och nu sitter jag här med mitt choklad och frästar selom på skype, heheheh..


 


bild från... nån dag sen!

Av bananskalet - 30 mars 2011 15:50

sveiki sveiki! (betyder hej, hej på lettiska)

kom hem för en timme sen och snart ska jag vidare till trelleborg och sen till danmark.

bloggar inte mer idag så hörs imorgon, kysshaj!


jag just nu:

  


TAR BILD 6 OCKSÅ..

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

  

annabirgersson <3

saknar dig riktigt mycket, intre träffas på ÖVERlänge.

tur vi träffas på påsklovet, jag älskar dig!

Av bananskalet - 29 mars 2011 18:41

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

    


hehe ja alla har ju varit små..

Av bananskalet - 29 mars 2011 18:01

hej snopp-platsen.

jag är kunglig bara så ni vet det, anteckna gärna det guuuys (y)!

va med min lilla apa idag, AMSAN. hihi hon hatar att jag kallar henne de.

vi handlade toalettpapper haha, så mobbat + goooodis, mums.

djungelvrål (L)

nu ska jag kolla big brother och plugga lite, hörs sen!


amelia är ful som stryk!

MEN ÄLSKAR DIG ÄNDÅ.

 


Av bananskalet - 28 mars 2011 22:02

bara för markus säger att jag inte uppdaterer SOM JAG GÖR, så gör jag ett tilll.

jag har inget liv och sitter och pratar med maxanmedsalaxan, super hector, ebbsan och corneliiiiiiiiiia.


 

Av bananskalet - 28 mars 2011 21:18

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
 
jag har ingen "konstig" tid men här får ni en bild från i fredags haha :D
 
 

Av bananskalet - 28 mars 2011 15:34

jag diggar min rubrik, yesyes!

skolan var helt chill idag, håltimmen var bäst och jag är en häst som gillar gå på fest och gillar dricka läsk.

fan vad grym mening! :D sånt giiiillllllas.

efter skolan satt jag och natti i datasalen, HAHAHHA fyfan vad kul... dodododididadada. basröst, ohyeah. ja bara vi som fattar. skämmigt värre. sen började dom sjunga HAHA, ja fyfan höll på att sprääääängas, för dom sjöng justin bieber och kunde hela låten. jaja peace out eller vad det heter.


här kommer lite sådär halft random pics. :D

 

random linnea?


 


min kondom jag virkar på slöjden.

  

 

skrev på ebbZiz spegel 


VILL BARA SÄGA ATT JAG & NATTI ÄLSKAR FILIPPA BARK OCH KAN ALLA CENTRALSKOLS AVSNITT UTANTILL. love

Av bananskalet - 27 mars 2011 17:52

saknaden är enorm.

please, take me back!


    

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards