bananskalet

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av bananskalet - 19 mars 2011 23:14

sho.

cornelia & estelle var lite sega innan idag så pappa körde mig till ebba & häggsan. vi hade gymt roligt, haha popcorn in our (L). sen mötte jag upp mina muppar c&e, vi drog hem till cornelia och åt lite sen mötte vi upp hector (pontus heter han). vi gick hem till cornelia igen och bara chillade runder. skulle sett film men allt fuckade sig haha, men ändå mysig kväll. pontus ritade på mig med en kroppspenna, nu går inte de bort (y) toppensnoppen.

jag är feeeeeeettttt tröööötttt, skulle fan kunna somna nu men känns för tidigt, liksom snart bara 23.20 jag har ångest om vad jag ska göra, ingen rolig att snacka med, bajs.

hejdå nu ska jag... va med min facebook.

whatalife.


imorgon träffar jag mia-bia, puss!

Av bananskalet - 19 mars 2011 14:17

som vanligt hade jag en AWESOME kväll med mina flickoooorna (estelle, cornelia) igårkväll. blev massa strul med allt löste sig tillslut haha, sjukt. vi kollade bio "min låtsas fru".

den var riktigt bra, fyfan vad rolig den var, haha vi skrattade typ hela tiden. sen kom min pappa så körde vi hem dom och jag åkte hem. somnade nästan direkt, för idag spelade jag match, vi vann inte men var nära.

snart drar jag in till vellinge och träffar c&e igen, mysigt värre.

+ kanske "PH" också är med.


inte så värst fin bild, men den får duga.

PUSS.  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards