bananskalet

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av bananskalet - 22 mars 2011 19:31

haha har ett projekt arbete om ellinor & nathalie, inte för dom är så intressanta, haha jo klart dom är :D så ska ha en powerpoint med typ en miljon bilder så ska jag berätta om dom, (y) så hade med kameran (ellinors kamera) till skolan för att ta bilder. STUDIGT VÄRRE.


- 3 bilder från skolan -


jag & häggsan på bussen.

 


skolsköterska toaletten

cornelia - halva ellinor - becca

 


selom & cornelia

grattis till er två

haha nej skoja dom är inte tillsammans :D


ellinor & jag

 


markus & nathalie


ellinor & elias

    


efter skolan drog jag till min beeeeebis, estelllllllle.

vi gick i stan och de var riktigt jävla fucked up varmt så vi gick utan jacka ett tag!? handlade inget speciellt mer än present till min bror (han fyller 17 imorgon).

juuuuuste, vi prövade en ny energi dricka, MUMS. hehehe. lovelovelove.

riktigt awesome dag med jävligt mycket skratt, hahahah vi satt och luffade vid bussen och vi skrattade så högt att hela jävla stan hörde oss, trevligt (y).

nu ska jag äta lite, youghort blir min middag, och sen ska jag skypa med cornelia och kollade burlesque om jag orkar. kanske skulle kolla på den i helgen med estelle? så kollar inte den nu.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards