bananskalet

Alla inlägg under november 2011

Av bananskalet - 30 november 2011 16:22

 


nu bilr det plugg och sen träning, skulle bara vissa att jag lever ni vet!?

vi hörs, puss

Av bananskalet - 29 november 2011 20:56

haha skolan var överball,alla drog skämt så man inte kunde sluta skratta, haha love!

slutade också vid 12 vilket var så jäävla ap najs.

sen stack jag och cornelia hem till henne där vi kolla biggest loser där jag hamnar sen (y)

efter alla dessa tisdagar hemma hos cornelia rullar man snart fram,

men då kan man iallafall sjunga; vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

haha jag har så torr humor, MEN ÄR SÅ HYYYYPER.

kom precis på att jag har läxa till imorgon och boken följde inte med mig hem, wupzi.

omg nu börjar DHW så glaaaad :D

puss. 


bild från vintern 2010

 

Av bananskalet - 28 november 2011 15:58

några låtar jag drogar just nu, eller dom är iallafall riktigt bra:


     

      

      

Av bananskalet - 28 november 2011 15:47

would you go, would you stay?


helobelo, förlåt alexandra för jag mobbar dig varenda dag och slår dig <3

puss på dig va?

kom hem för en stund sen och umgås med justin bieber, han gillar vi va? nej kanske inte..

kollat på en massa bilder, älskar gamla minnen :D

här får ni bilder från igår & idag,


         

Av bananskalet - 27 november 2011 20:36

igår dog jag, fast har uppstått från de döda hehe, men nej jag dog..

hanna med :( vi såg paranormal activity 3, shit christmas ballllllz.

eftersom jag blir rädd för bambi så gissa hur rädd jag blev då :(?

den var hemskt, satt mest med halsduken över huvudet och låg på hannas arm.

idag var det först gudtjänst, träffade lite folk men annars var det ganska tråkigt.

stack hem till cornelia efter de och nörda i hennes ipad, <3

tittade sen på när elias, ellinor & markus sjöng på björns och sen hänge markus med hem till cornelia.

hade en jävligt mysig kväll med dom, älskar att flippa ut totalt.

sen hälsade jag och cornelia på berit, angenämt att träffas berit!

hon försökte bara döda oss några antal gånger men annars var det helt ok väl?

haha nej men det va kaos, riktigt kaos.

nu är jag hemma och eftersom jag bor i middleofnowhere så blåser det en aning mycket mer.

nu har jag precis förlorade några liter blod, min rakhyvel har våldtagit mig :(

men nu ska jag dricka varm choklad med mami, puss!


nova ville vara model, aaaw!

 

Av bananskalet - 26 november 2011 00:12

hehehehej, är hemma hos cornelia just nu och sover här, taggar inför imorgon!

helsingborg för träffa adam och umgås med pappas kreditkort, har döpt han till bengt :$

bengt is my life <3

innan var elise här och vi har bara myst & snackat, haha nu har jag och cornelia nördat temple run en stund..

nytt highscore, kan det bli bättre?

haha sån nöööörd! vi hörs imorgon kanske, kanske, hehehe, kanske.. hejdå


vilka honor!?!?!?!?


     

Av bananskalet - 24 november 2011 17:06


Av bananskalet - 23 november 2011 21:29

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.


eftersom jag bara har roliga vänner så har jag ju roligt med alla :D

alla har något speciellt i sig som man inte kan förklara, det bara finns.

därför betyder alla mina vänner så sjukt mycket för mig!

och ni i lödde, ni ska veta att jag tänker på er varenda dag, jag har inte glömt bort er!

i love my friends.


detta är då inte alla men gjorde bilden riktigt snabbt och hittade inte alla personer som skulle vara med.

 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards