bananskalet

Alla inlägg den 23 november 2011

Av bananskalet - 23 november 2011 21:29

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.


eftersom jag bara har roliga vänner så har jag ju roligt med alla :D

alla har något speciellt i sig som man inte kan förklara, det bara finns.

därför betyder alla mina vänner så sjukt mycket för mig!

och ni i lödde, ni ska veta att jag tänker på er varenda dag, jag har inte glömt bort er!

i love my friends.


detta är då inte alla men gjorde bilden riktigt snabbt och hittade inte alla personer som skulle vara med.

 

Av bananskalet - 23 november 2011 14:44

så chill dag, hade två lektioner som var idrott & slöjd.

annars har vi bara lyssnat på en as ball kille, uffe :D

riktigt rolig var han, han berättade om droger och massa sånt skit fast han typ skoja hela tiden,

hehe ja sen slutade vi 13:20, vaaaaadååååå härligt?

om om någon timme spelar jag match mot lundagård, får se hur de går.

nu har jag precis gjort klart no läxan, har bara engelska, spanska & so kvar.

haha seriöst :( orkar inte läxor..

fast de är dock inget svårt med engelska & spanska eftersom det bara är glosor.

men so provet på fredag behöver vi ju inte tala om...


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards