bananskalet

Alla inlägg under februari 2011

Av bananskalet - 28 februari 2011 18:32

okej nu har jag bestämt mig.... jag ska inte blogga så jävla mycket som jag gör, jag gör ju tusen inlägg om dagen, och jag ska inte lägga upp så mycket webb bilder? men det kommer nog ändå bli det.. och jag har ingenaning vad jag ska skriva om, har så sjukt tråkig blogg så det inte är sant?

nu ska jag försöka göra något nytt på min blogg, men suger på designer och så -.-'

Av bananskalet - 28 februari 2011 16:52

första skoldagen, helt okej. såg på film, hade håltmme och slutade tidigare så dagen var inte så jävlig som den kunde ha varit ;)

efter skolan tog jag bussen hem och har inte gjort så mycket, så trött att jag nästan somnar framför datan. ska chilla tills min träning börjar,

TV & DATA = IN MY LIFE.

hahaha sån tönt jag är hehehhehehe, men jaja :D


                

h e j d å .

Av bananskalet - 27 februari 2011 14:27

nu ska jag snart äta lite, eller ja inte snart men om typ en halvtimme?

blir inte så mycket, lite youghort bara. sen får jag ha något i bilen till åstorp.


jag just nu

       

hahaha, jaja jättefint, nu ska jag... slå min bror :D  

Av bananskalet - 27 februari 2011 13:44

shit... är helt slut nu :o har sorterat nästan alla mina kläder, gick igenom allting och slängde ganska mycket. känns riktigt skönt att inte ha sånna saker i garderoben längre :D nu finns det plats till de nya sakerna som ska handlas in. mamma hatar att jag shoppar så mycket haha, hon får stå ut ;) fast nu är jag nästan helt pank, jag har 148kr kvar. men jag har hittat en SKITBILLIG sida på nätet och mamma sa att jag fick beställa hem så mycket jag ville där så får jag de om drygt en månad, då fyller jag ju år :D så ska beställa iphone skal, ringar, lösnaglar och alllllllt. yeye :D

snart ska jag börja fixa mig för ska iväg och spela match, DRYGT.

aja puss.


Av bananskalet - 27 februari 2011 10:46

mamma tvingade upp mig klockan 10 för att jag ska kunna gå upp imorgon -.-

DET VAR INTE EN ROLIG MORGON.

ja så nu har jag ätit med alla i huset och händer inte så mycket idag mer än match sen, ska ända till åstorp :0 orkar inte..


jag kan inte tro att de är skola imorgon, det känns som att vara ledig är ens liv?

men det var det tyfligen inte, så imorgon börjar helvetet igen.

kom på att vi hade matte läxa till imorgon och mina böcker ligger i mitt skåp, wops!


  

gammal bild.

Av bananskalet - 26 februari 2011 23:36

bilder sen en vecka tbx..


      


JAG ÄLSKAR DIG CORNELIA ÅKESSON.

Av bananskalet - 26 februari 2011 23:10

NÄMEN HEJ. vid 4 stack jag till cornelia, vi satt vid datan och snackade ut lite, sen åt vi chicken nuggets med pommmes, åhmajgad vad gott! sen gjorde vi lite andra grejer, typ lämnade en tandborste till amelia ?!?!?!?! RANDOM.

haha, jaja sen åt jah och cornelia lite goottttis och sen hämtade mamma mig och då kollade jag film med familjen, "127 timmar" den var helt... konstig?


     


helt normala tjejer...  

Av bananskalet - 26 februari 2011 14:12

  


hon svarade faktiskt mig sen   

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards