bananskalet

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av bananskalet - 15 februari 2011 20:16

kom hem för en stund sen, tydligen så var min mormor hemma hos mig så ska gå ner till henne nu och sociala mig hahaha :D då blir hon glad.


  

Av bananskalet - 15 februari 2011 18:43

shobre, sitter här med natti. stack hem till henne efter skolan och då gjorde vi världens underabaraste fantastiskaste godaste gulligaste läckerbit! toast ;) hehe, skitgott. flippade som fan med deras fina glasögon och kollade roliga videos, ohyeah i'm sittin on tha toilet. HAHA grym'

sen hem till hennes mormor och äta och nu ska dom snart köra hem mig för natti ska va en duuuktig liten flicka och träna :D.


jag älskar dig nathalie.

   


jättefina bilder *host*

Av bananskalet - 15 februari 2011 07:24

oj, har aldrig hunnit logga in på datan innan skolan :O

haha men nu ska jag packa min väska och sen dra till skolan..

har so prov och jag kommer dödödödödödödödödö...

ohnejnejnejnej.. shitshitshit.. jaja lycka till becca!


snabb webb bild.

  

hejdå.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards