bananskalet

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av bananskalet - 13 februari 2011 22:00


nu har ni chansen att fråga mig vad som helst!

BÖRJA... NUU!  

Av bananskalet - 13 februari 2011 21:07

mysig kväll, precis kollat film med min syster. kommer inte ihåg vad den hette men den var bra iallafall, handlade om en kvinna som hade sjukdomar och så hände de massa kärlek hela tiden haha! om någon vill veta vad den heter kan jag ta reda på det.

händer inte mycket mer ikväll, kanske bara kaaaanske gör lite mer matteläxa   


NI FÅR LITE GAMLA BILDER :)


jag är 3:e från höger uppe.

 

ida <3 becca 

 

hon som sitter i knäet är jag :$

  


leopardkvinnan ;)

 


jag & kajsa

  

Av bananskalet - 13 februari 2011 17:30

jag är skittrött, somande vid 3 igår och gick upp vid 10? värsta mardrömmen..


juste, glömt att skriva att jag har spelat match idag, gick riktigt bra i början, men sen bara ja dom andra vann. men dom är serieledare och en av de 4 bästa i sverige typ? inte så konstigt då! + att ida, amanda, frida, sofia, maja var sjuka :(


VAD HAR ALLA ANDRA GJORT IDAG DÅ :)?

 

  

konstig bild

Av bananskalet - 13 februari 2011 16:04

helgen har varit kanonkul (y).

nellie, du gör mitt liv perfekt! får träffas snart igen, får inte gå månader nu -.- pallar jag inte.


imorgon alla <3 dag, ska fira med min singelcornelia :D hihi hon har bakat negerbollar till oss, så ska vi ha det helt jävla bäst. eftersom jag älskar henne :)!


B I L D E R  F R Å N  H E L G E N . . .


haha nawe, lille nellie ville ha en fin rosa hjälm (a)

 


älskar dig bästavän.


nellie <3 becca


jag

 

hon sa: ge mig lite magic ;)! 

  


becca hjärta nellie  


FÖRALLTID VI VAD SOM ÄN HÄNDER!  

Av bananskalet - 13 februari 2011 00:40

lovade ju att visa vilken tröja jag köpte,

VAD TYCKS?


  

den är riktigt skön och älskar färgen :)

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards