bananskalet

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av bananskalet - 17 februari 2011 20:35

dagen har varit den bästa på länge, åkte till bästisestelle och hon sa att jag skulle hoppa av på spångatan så hade hon sagt fel så där gick jag helt jävla lost och visste inte var jag var så fick fråga mig fram haha. men jag hittade tillslut till trianglen och mötte estelle, sen stack vi till stan och jag köpte en tjocktröja, 3 nagellack, vi penna till naglarna, nail guides och en nagelfil :D

allt de var i samma.. för 20 kr :D billigt eller vad? (inte tjocktröjan, den kostade 99kr)


sen stack vi hem till estelle och var heeeeelt crazy.

gjorde massa kul och vi älskar vår kåtgalje :D:D:D

HAHA' jappjapp!

har precis kommit hem och ska göra en toas till mig själv nu för att de är sååååå otroligt gott (y)!


bilder från imorse.

 



 



love, becca!  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards