bananskalet

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av bananskalet - 23 februari 2011 21:07

JAG VILL FLYTTA TILLBAKA.'

orkar inte mer, :(

 

saknar er allihop.

 

therese <3

  

 

therese, kajsa <3

  

 

sophia <3

  

 

freja<3

  

 

nellie<3

  

 

becca <3

 

malin<3  

  

 

becca<3

  

 

madde, kajsa <3

  

 

kajsa<3

  

 

ida & evelina <3

 

 

evelina<3 

  

 

freja<3

 

 

emma<3 

  

 

anna<3

  

 

amanda<3

  

 

sophia & nathalie <3

  

 

linnea, freja, nellie, fia, jag, rebecka <3

  

 

linnea, freja, nellie, fia, jag, rebecka <3

 

nellie & elin <3  

  

 

SAKNAR RIKTIGT MÅNGA FLER MEN HAR BARA BILDER PÅ DESSA.

Av bananskalet - 23 februari 2011 20:17

heeyyyy'

igår åkte jag till estelle, träffade henne och cornelia. vi va i stan och shoppade. :D sen sov jag hos estelle och vi åt ben o jerry, riktigt gott.

idag skulle vi egentligen power walkat men så har de snöat, FAN!

men vi åkte till fyndbörsen och shop0 de och sen gick vi till triangeln och shoppade lite till hihi :D sen shopppade vi i stan också :)

VI ÄLSKAR SHOPPA ;

kom hem för typ en timme sen och ska börja packa snart, blir vallåsen med familjen imorgon.


bilder från lovet .


cornelia hemma hos min pappa.

 

en bit av amelia och nathalie, när vi hoppade i buskarna. 

 

min och estelles smoothie. 

 

utsikt från estelles rum (y).

awesome 

  


marränger. 

  


ÄLSLINGS GLASSEN, muuums.


nu pratar jag skype med nellie och kajsa men dom bara dampar för min data låter :(  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards