bananskalet

Alla inlägg under december 2010

Av bananskalet - 31 december 2010 00:04

blev ingen klippning, orkade inte vänta i en timme men får bli efter nyår istället.

men mamma körde mig till estelle och vi stack till stan hihi :D
köpte ett par string och örhängen till imorgon (nyår).

skiiiiiiitfina örhängen, så jävlafuckingcpnöjd med dom :D:D

sen åt jag och estelle på donken för sista gången på ett helt år :o

vi ska bli nyttiga!! 2011 ska vi bli smala och göra massa saker för att bli det, orkar inte skriva allt det. men smala ska vi bli!!!o

när vi kom hem drack vi varm choklad med marshmallows (haringenjävlaaningomhurdetstavas)

... det var också för sista gången.

jappjapp livet är svårt.

men vi älskar varann ändå :d

OMG DE RIMMA (A)

eller? jag vet inte..


jaaaaaaaaaaaaa, det var lika gott som det ser ut :)

hihi men inget mer sånt skit, nu blir det salllllllad (y)

  

Av bananskalet - 30 december 2010 12:27

nu drar jag och klipper mig, om där finns någon tid till mig.

sen till estelle och myyysa :D

hihi blir så bäst så de inte är sant..

älskar dig estelliiis :)


jag just nu

  



kyyyyssssss'  

Av bananskalet - 29 december 2010 22:21


sitter här och pratar med estelle om allt möjligt :d

ska till henne imorgon och då ska vi kanske till stan eller bara chilla med bööööööörn ;)

puss'

Av bananskalet - 29 december 2010 18:35

spelat lundaspelen måndag, tisdag och idag.

kom till b slitspel eftersom vi spelade så sjukt dåligt i sista grupp matchen. men sen spelade vi skitbra idag, vann de 2 första  överlägset :D sen i kvartsfinal förlorade vi.. men vi va sjuuuukt nära att vinna. men skitsamma :)

imorgon tror jag att jag ska klippa mig, äntligen? räligt hår har jag just nu! sen sticker jag nog till estelle ;)


bilderbilderbilder


 


webb-bilder med min nya data :D  

puss'

Av bananskalet - 26 december 2010 22:03

heeeeeej :D

kom hem för en stund sen, har varit i lödde. :D:D:D:D:D:D:D

som sagt åkte jag dit igår och då träffade jag evelina&sophia, SOM JAG SAKNAT NÅGOT OTROLIGT!

så som vanligt hade baaaaaaaalllll, sen träffade vi natti & en jävla massa killar kom till oss :D hihi.

va med dom till 12 typ? för sen skulle vi hem till evelina och lite sånt.

men hade riktigt roligt iallfall :D

sen sov jag (somjagsa) hos evelina med hon och sophia, mahahaha bääääst!

ooooooch idag stack vi till centersyd.  yes :D

de är ju sån mellan rea eller vad de heter, ja ni vet.

så jag köpte ett linne, faktiskt jättefint (a)

sen träffa jag och evelina - malin & jesper.

vi satt och kolla en skit bra film HAHA, ja sjukt..

ja så tack för helgen ni som va med och gjorde den bäst.

älskar er §


nu sitter jag och lyssnar på musik.. haha lyssnar på sluta blogga och själv tycker jag den är skitbra och så sitter jag och bloggar just nu? hehehehehe, wuups. :)


sitter på min brors data så inga bilder, men snart får jag min nya data fixad :D

Av bananskalet - 25 december 2010 12:50

det har vaarit helt perfekt, skit bra jul asså!

lillejul hos mamma och sen julafton hos pappa :D

så igår fick jag en ny data för att den andra ja, assåå.. de hände en olycka ;$

men sjukt najs med ny data hihii :D


ikväll kankske jag träffar estelle, om hon skulle komma hem tidigt ikväll så skulle vi träffas och sen sova över men kanske bara blir att vi träffas och shoppisar imorgon, mHm, :D


har inga bilder här, för att ja ny data & har inte lagt över mina bilder än, blir väl ikväll eller imorgon :)!

men kan ta en från facebook,

  


pussssss'

 

 

 

ÄNDRADE PLANER, NU DRAR JAG TILL LÖDDE OCH TRÄFFAR SOPHIA & EVELINA, SEN SOVER JAG DÄR OCH TRÄFFAR MASSA FOLK!.

Av bananskalet - 23 december 2010 11:56

mahahah, ohhhyes!

idag som alla vet är de lillejulafton, H1H1..

får alllllllla mina paket av mamsen idag (A) shiet, som jag längtar :D

min mormor, kusin & faster kommer också.. :))

så snart ska jag börja sminka mig sen ska min syster fixa mitt hår, ja hon ville det.


  

bild på mig & mina kära rosa mjukisbyxor som jag är helt KÄÄÄÄR i.

Av bananskalet - 22 december 2010 10:55

lalalala, sitter här med cornelia eller jag sitter här för att hon surar i sängen för att jag råkade göra henne blind.. big deal? -.-

sån lipsill :) haha nej men jag har sagt förlåt 10000 gånger och hon tjatar bara om hennes smink som rinner, puttenutte då! hon låtsas gråter..

snart är allt bra igen och sen kom estelle hit och vi ska typ fota vinterbilder i think, eller ngt sånt.. eller hon&jag ska ju klippa i vår nya tröja mohahah :)

VI TRE ÄR BÄST.

 

  

 

nu tvingar cornelia mig att sätta på min elefant dräkt från london,

kanske gör henne lite gladare :D!

SES.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards