bananskalet

Alla inlägg den 6 december 2010

Av bananskalet - 6 december 2010 19:35

vet inte vad jag ska tro längre, trodde allt skulle fixa sig.

men nu vet jag att det bara är en dröm.

saknar så otroligt mycket tillbaka, vill ha allt som förr!

min bror betyder så otroligt mycket för mig, han är världens bästa!

men nu, träffar han så sällan.. så jobbigt.

tänker på honom varenda dag, men vet att jag måste vänta att träffa honom tills det blir den helgen där jag äntligen kanske ser han någongång.

vill ha det som förr, när vi bodde med varandra varenda dag, allt var så mycket roligare. kunde göra allt tillsammans, som vi kan fortfarande men blir aldrig så.

kan berätta allt för honom och det kan jag för min syster med.

jag har världens bästa syskon '

ville bara säga att jag älskar er.

säger aldrig det till er, men ni ska veta att ni betyder så fruktansvärt mycket.


 

bild från italien, han är inte alls glad hihi :D?

Av bananskalet - 6 december 2010 18:47

hej jag är pluggarN number one.

matte suger :(

så skiter i det!

inte gjort mycke mer idag, men imorgon blir det stan med syster :D

ska handla julklappar och kanske shoppa lite till mig själv,

jepps får se.


 

bild från london, och mHm.. mina syskon ser inte normala ut :D

men de är dom inte heller h1h1 :D


puss

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards