bananskalet

Alla inlägg under juni 2011

Av bananskalet - 29 juni 2011 14:37

helloo bitches, estellibooi kom hit klockan 8, dog lite smått där.

vi kollade film & sen la vi oss ute i solen & badade.

gjorde vår berömda pasta, olala. avundsjuk?

och sen solade vi lite till, fått ganska mycket färg, DET GILLAS NÅGOT EXTREMT.

nu ska vi fixa oss lite & gå på upptäcksfärd där jag bor, kanske hittar lite gräs att leka med :$

men aja, ni får ha det lika bäst som vi :D:D:D


estelle somnade i vattnet, smart tjej!


min rand :D


famous paaaasta (y) 

 

Av bananskalet - 28 juni 2011 21:20

nu har jag precis duschat efter ha sprungit 6km & gjort 100 situps.

känner att jag ätit en aning för mycket och tyckte att jag kunde springa bort lite, heheheh.. hoppas de hjälpte nu då :D fan annars..

imorgon kommer min lilla sockerpingla hit hihi.

MONGOESTELLE <3 SÄRBECCA

jag älskar henne så himla mycket'

juste, jag har spräckt min iphone, now it is a icrack. :(

jag råkade kasta in den i ett litet bandymål :$



ni får några bilder på mig själv också bara för de, HEHEHEH..


        

SEYA.

Av bananskalet - 28 juni 2011 18:50

haft så jävla bra 4 dagar i lödde så det inte är sant!

riktigt roligt att hälsa på saknade människor :D

igår stack jag, nellie, freja & elin till stranden och där  träffade oliver, casper, wille & jens. vi badade, solade & spelade beachfotboll. love it!

på kvällen träffade vi killar och sen köpte vi godis & sen sov alla vi tjejer hemma hos nellie. ÄLSKAR ER FLICKOOOOOR.

idag har vi steeeeeekt & badat i nellis pool :D

vid halv 6 hämtade mamma mig & nu är jag heeeeemmma,

riktigt trööööttt, händer nog inte så mycket ikväll, ingen lust heller.

pusspusspusspusspusspusspusspusspuss.


såhär sov jag, elin, freja & nellie.


freja & jag hihi. 


min & nellies övergoda smoothie. 

 

jag & nellie, jag älskar dig bästavän.


när vi vaknade flög de runt en fågel i huset, HAHA..

så nellie försökte mata den, gick ju inte så bra.

    

Av bananskalet - 26 juni 2011 00:29

midsommar igår juuuu, blev riktigt bra faktiskt :D

fast först så failade allt, jag stack till höllviken för det skulle vara fest men när jag kom dit var bara ebba & natti där HAHA, skitmobbat,

så vi tog bussen till vellinge, träffade ibbe och sen drog vi tjejer hem till ebba, gjorde lite heeeemliga saker, sen kom jönna, ibbe, andé & casper.

dom stannade till 1 kanske?

aja sen sov jag hos ebbsan & idag badade vi jacuzzi, skitvarmt..

höll på att brinna upp hehehehe.

sen stack jag hem och packade och sen vidare till nellie,

vi stack till maxi och köpte ben & jerry's och åt på doooonken.

lite senare drog vi till ip och träffade robert, wille, jens, casper & sebastian.

vid 11 stack jag, nellie, robert & sebastian hem till nellie,

satt på en film fast ingen kollade haha, gjorde lite andra saker bara HEHEHE...

nu ska vi fixa min sääääng och sen snacka vidare mehehe :D

ni får ha det så jävla awwwwesome!!!!


bild på mig & cornelia för jag saknar henne!

 

Av bananskalet - 23 juni 2011 21:44

hemma nudååå, hade riktigt roligt idag & filmen var sjukt bra,

se den forfan!

jag köpte en tröja & en bekini överdel i stan.

träffade lite olika folk också, som FLUFFY, mia, ellen, linus, paula & några andra.

jätteroligt att träffa fluffy (andreas), sjukt längesen!

sen åkte jag & hanna hem och luffade i gräset tills mamma kom,

tack för dagen hanzipanzi!


 

 

coola tjejer som visas på tv ;)!?

 

haha jag ser överglad ut på bilden.

 

Av bananskalet - 23 juni 2011 11:21

becccca är vaaaaaaaaaaken :D

hehe, nu har jag precis ätit & ska snart börja fixa mig,

blir att jag & hanna drar till malmö och shoppar, måste verkligen köpa bekini!

sen ska vi kolla bio, "baksmällan II"

ska bli ööööverball, jag älskar min lilla hanziii.

fick en fråga från en som heter hanna, hon undrar när jag & estelle drar till jersey,

jag tror det är 1 juli - 22 juli, osäkert men tror de!


jag & andy från kvällen på skolavslutningen


pontus & cornelia, ja vad ska man säga?

älskar er vilket kön ni än väljer <3


alla dom där svarta prickarna är min mobilkamera som är helt cp,

tappar den så ofta så de blir bara fler o fler sånna hehe...  

Av bananskalet - 22 juni 2011 19:03

heeeeeemmmma från danmark nudå, haft de jäävligt bra men riktigt jobbigt.

sprungit sammanlagt lite mer än 3 mil, ändå grymt.

varje dag badade vi på lalandia, AWESOME :D

trodde de skulle va roligare men forsen var överball, haha idag så när jag åkte så drog mia sönder min bekini bh så jag åkte typ naken ner :(

riktigt pinsamt för vet ni hur snygga badvakterna var?

OMG, dog nästan!

JONAS & HANMYSTISKAUTANNAMN (L)

haft 4 bra dagar iallafall!

älskar mitt underbara lag, ni är världens bästa!

när jag kom hem så spelade först jag & min bror fotboll och sen badade i 45min,

hihi loveu bror!


       

Av bananskalet - 18 juni 2011 19:47

heeeeeeeey, stack till vellinge & träffa hanna, vi köpte b&j och kollade film hemma hos henne, sen stack vi till vellingemarknaden och träffade sjöbbe, jönna, dasse, tim, casper, anton, kommer inte ihåg fler men ni vet alla dom vanliga, + vi träffade ganska många fler som vi bara sa hej till.

sen vid halv 8 kom min syster & hämtade mig så nu är jag hemma och ska snart äta, och sen blir det att packa klart allting till imorgon.


hanna får stå för bilden, söööööööööötnos!

 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards