bananskalet

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av bananskalet - 18 juni 2011 19:47

heeeeeeeey, stack till vellinge & träffa hanna, vi köpte b&j och kollade film hemma hos henne, sen stack vi till vellingemarknaden och träffade sjöbbe, jönna, dasse, tim, casper, anton, kommer inte ihåg fler men ni vet alla dom vanliga, + vi träffade ganska många fler som vi bara sa hej till.

sen vid halv 8 kom min syster & hämtade mig så nu är jag hemma och ska snart äta, och sen blir det att packa klart allting till imorgon.


hanna får stå för bilden, söööööööööötnos!

 

Av bananskalet - 18 juni 2011 13:17

då va de lördag igen :D

vaknade vid 12 och har packat sen dess, ska ju på träningsläger i danmark i 4 dagar,

drar imorgon vid 10.

idag blir de att packa mer och sen drar jag in till vellinge och träffar hanna,

kanske träffar några fuuuunnny people eller så drar vi hem till henne och kollar film,

riktigt sugen på att handla b&j, mums!

haha äntligen har nellie skaffat heytell så nu snackar vi hehe :D

aja, ni får ha de bäst!

kyyyysssss'


övergammal bild på mig & nellie haha,

vi skulle ha fest och skulle ha en bild på oss på inbjudningskorten,

awwww.

 

Av bananskalet - 18 juni 2011 00:47

tjo biiiitches, imorse stack jag till cornelia.

orkar inte berätta allt som har hänt men vi träffade en jädra massa folk på vellingemarknaden, överballt.

jag ringde också till STS (språkressaken) och fixade lite eftersom jag hade bokat fel, såklart att jag gjorde de liksom -.-

jaja men jag löste allt :D:D

på kvällen drog jag, hanna & ebba till teskeden och grillade marschmallows, MUMS!?

har riktigt ont i magen nu haha :(

har nästan precis kommit hem, fick lämna av maja & amelia i höllviken också.

denna dagen var så jäääävla awesome, har saknat alla vänner haha :(

fast fick säga hejdå till cornelia som jag inte träffar på mer än 2 veckor :(:(:(:(

pratade med nellie också, ahw fyfan vad jag saknar dig stumpan!!


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards