bananskalet

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av bananskalet - 12 juni 2011 10:32

inte haft tid med att blogga, men vakna tidigt idag så nu kör vi hehe,

ja i fredes så slutade vi klockan halv 12, så då drog jag & cornelia hem.

vi fixade oss till min syrras student & sen hämta min pappa & bror oss.

så stack vi till lunds stadspark, kollade på utsparken och lite annat.

det var överball, så jävla roligt var det!

sen när dom hade åkt flak och allt sånt så åkte vi till dit "festen" skulle vara.

söta pooojkar :$

hihi, sen vid 12 på kvällen drog vi hem,

dagen kunde inte bli mer perfekt!?

sen igår körde pappa mig till estelle vid 1-2, så stack vi till källaren, köpte en mascara.

sen gick vi hem, köpte en keps för 99kr, och den var äkta?
helt sinnes, men de var en sån marknad så antagligen därför.

men är riktigt glad hihi :D

när vi kom så fixa vi oss lite och sen träffade vi sara & tim,

satt och snackade på 3 olika bänkar haha, måste ju röra på sig!

vid 7 drog vi hem och chillade, sen stack vi och handlade ben & jerry's.

träffade lite boys på vägen hem, dom ville att vi skulle festa med dom,

men vi pallade inte.

stannade hos min lilla estellesötnos till 12 då pappa kom, älskar att min pappa alltid hämtar mig mohahha :D:D:D

idag ska jag till estelle igen, så ska snart äta och fixa mig.

tar bussen vid 12 så vi kan va längre.

puss!


2 bilder från klassens dag,

    

  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards