bananskalet

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

BECCA BJUDEEEEEER

Av bananskalet - 17 december 2011 13:27

riktigt härlig kväll hos cornelia igår, vi snackade om allting, ute och gick och massa annat mys.

kom hem vid 3, åkte med en taxi hem hahaha han var från småland och gissa om min mamma skratta haha.

somnade direkt när jag kom hem nästan för idag skulle jag upp halv 9 och spela match,

så vaknar jag och har fått ett sms där de står att matchen är inställd, så jävla skönt för min del.

så somnade om och gick upp vid 12 och nu har jag precis fixat klart mig och väntar på oliver.

tjejmiddag ikväll så vi hörs imorgon, puss!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananskalet - 25 december 2011 23:58

hejdå bloggplatsen och hej nattstad, en ny början med cornelia!! LÄS   http://www.nattstad.se/soulsisters http://www.nattstad.se/soulsisters http://www.nattstad.se/soulsisters http://www.nattstad.se/soulsisters http://www.nattstad.se/...

Av bananskalet - 25 december 2011 11:52

julafton igår var underbar!jag fick inget stativ menmen det är smällar man får ta, man kan inte få allt här i världen, ellerhur?vi skypade med storbild med min syster i en timme, så jävla mysigt att prata med henne.det känns helt tomt utan henne och ...

Av bananskalet - 24 december 2011 14:19

as mysig dag igår, hade jätteroligt, älskar släkten på pappas sida, så jävla underbar. spelade julklapsspelet, andra spel, julklapps "öppning" och massa annnat.   - iphone 4s svart - rosa resväska - skor (lite andra småsaker)   får re...

Av bananskalet - 23 december 2011 12:33

vaknade med estelle igår, fixade oss och stack till min skola, julavslutning och vid 10 gick jag, estelle, cornelia, selom, mogge & ab till björns, fikade och träffade lite folk. sen stack vi girls hem till mig och kollade skräckfilm, HAHA skratt...

Av bananskalet - 21 december 2011 18:31

syskonkärlek, jag älskar dig!!! du är den bästa bror jag har, kanske för du är den enda? haha aw! men du är så jävla bra           ...

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards