bananskalet

Alla inlägg den 6 december 2011

Av bananskalet - 6 december 2011 20:14

tycker alla ska besöka min eftersaknade evelinas blogg!

hon skriver om allt möjligt och är så jävla snygg :D

hihi älskar dig!!!!

tryck på länken eller bilden för att komma till hennes blogg.





www.evelinaddahl.blogg.se

Av bananskalet - 6 december 2011 20:05

Ingen är rädd för höjder, de är rädda för att falla.
Ingen är rädd för att spela, de är rädda för att förlora.
Ingen är rädd för mörkret, de är rädda för vad som finns i den.
Ingen är rädd för att säga att jag älskar dig, de är rädda för svaret.


hejhej, bloggade inte igår för jag gjorde läxa & sen tränade.

idag slutade jag som vanligt halv 12 och lite senare drog jag och cornelia hem till henne,

blev sen körde till höllviken och träffade maja en stund, fönstershoppade också!

så mycket jag vill ha nu till jul, helt sjukt!

får snacka med pappa om jag ska få en iphone 4 för om inte vill jag handla upp hans pengar mihihih.

efter det var der konfa dags som betydde träffa estelle & film, halv sov och lite sånt chill.

kom hem för en stund sen och nyss ätit, ikväll blir det DHW, yes i love it!

ni får ha det bäst, puss!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards