bananskalet

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av bananskalet - 5 juni 2011 17:11

hej, mitt lov har varit uuuuuuunderbart,

umgåtts med bästa ebba alla dagar hihi, sover antagligen här inatt med.

bara så ni vet så känner ebba hela vellinge, det är jättetufft hehehe.

igår träffade vi redigt mycket folk, började med att vi va med sjöbbe, filip & simon, sen käkade jag och ebba pizza på hörnan och träffade dom igen, + robin elias, amanda, becky & hanna. sen stack vi till konstgräset och där var typ ALLA, så orkar inte skriva alla namn för det tar hela dagen.

sen stack jag & ebba till hugo med han, fredrik & pataki istället,

spelade fifa och snackade.

vid 1 var jag & ebba hemma hos henne, vi kollade en film och sen somnade vi.

nu har vi precis kommit hem från höllviken, kollade på ebbas lag när de spelade match.

ikväll ska vi träffa boooooys som vanligt hehe.

bloggar inte mer idag så vi hörs nog imorgon.

puss'


bild på mig & ebba för nån vecka sen.


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards