bananskalet

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av bananskalet - 16 juni 2011 20:55

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖVERGLAAAAAAAAD TJEEEEEEEJ!!!

JAAAAAAA, YEEEEEEES, JAAADÅÅÅÅ!

NU ÄR DET BOOOOKAT :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

jag & estelle åker till england nästa år, fyfan vad najs..

3 veckor med den bästa i hela dena världen, OMFG!!

kommer bli så jävla AWESOME så de inte är sant!

ska festa, träffa nya människor från hela världen och massa annat, ÖVERFETT!

så jävla glad så de inte är sant, åhhh :D:D:D

jersey here we come!!!

riktigt roligt kommer de bli, åhhh vad jag längtar!

jag & bästis kommer äga hela jersey yeye (H'

och vi ska bo i paris 2 nätter, gaaaaaaaaaaaalet :D!

KOMMER ALDRIG GLÖMMA DENNA RESAN!

Av bananskalet - 16 juni 2011 15:55

igårkväll satt jag & familjen till klockan ett på natten och snackade, haha?

och mamma fick massa paketer eftersom hon fyller år idag :D

grattis mamma, jag älskar dig övermycket!!

så mormor är här och snart kommer pelles mamma hit så ska vi väl äta tårta och annat mys som man gör när man firar någon!

vill åka till liseberg, NUUU!

åhhh tänk att sitta i en karusell nu?

jaja drömma kan man ju alltid göra.

vet inte om jag sover hos någon idag, vill helst de så får snacka med någon.

har inte så mycket mer att säga, bara visa att jag lever :D

pussssssssss.


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards