bananskalet

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av bananskalet - 7 juni 2011 18:34

ÅHHH JAG HATAR BLOGGPLATSEN,

varje gång jag klickar upp för ta en bild & är lite långsam så fuckar allt sig.

så nu skriver jag om allting igen -.-

skolan var riktigt chill förutom sista lektionen när vi hade prooooooov

tror de gick ganska bra ändå :D!

sen stack jag hem eftersom jag ine kunde va med ngn & hade ingen ork heller.

badade i poolen & nu har jag precis kollat film,

har varit ensam hemma hela dagen, AS HÄRLIGT.

spelar hur hög musik jag vill - fast de gör jag alltid.

min mamma har aldrig damp, det gillas.

NU BLEV JAG ÖVERGLAD! KOM PÅ ATT VI SLUTAR OM EXAKT EN VECKA,

min sommar ska bli så jävla awesome så de inte är sant,

min vänner är bäst, älskar er (L)


  

 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards