bananskalet

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av bananskalet - 21 februari 2011 16:33

MIN HELG.

oehört awesome helg säger jag bara.

i lördags drog jag, amelia och cornelia på vellingecupen, träffade lite folk och sen drog vi hem till mig och sov här. hade riktigt roligt :D

köpte pizzzza och hade föräldrarfritt till klockan 2 på natten (y)

igår (söndag) drog jag, amelia, cornelia till vellinge. träffade estelle & nathalie. vi köpte choklad på ica och sen drog till vanningen och satt där och luffade runt innan vi träffade ebba och drog hem till henne, haha riktigt roligt där :D hade as hög musik och dansade (y).

sen stack jag och estelle hem till mig och fixade våra naglar och sov sen i min brors källare, heheheh, mysigt värre!

nu har precis estelle stuckit, haha vi vaknade klockan 10 av att pappa borrade i någon jävla maskin, så gick upp på mitt rum och sov till klockan 3 ungefär. CHILLEDAG.

nu myser jag med nova och kihan, den nya bebisen (y)

blir träning ikväll.

puss!


nova står för bilden.

  


GLÖMT MIN SLADD HOS MAMMA SÅ BILDER FRÅN HELGEN KOMMER IMORGON ELLER NÅGOT.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards