bananskalet

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av bananskalet - 14 februari 2011 20:09

nu ska jag snart iväg och träna, ska bli kul.. vill springa av mig lite :)

händer inte mer ikväll, kommer hem ganska sent så bloggar inte mer idag.. :)


laget <3

  


btw; hade musikprov idag, gick nog ganska bra.. skrev av smartis julia ;)

puss!

Av bananskalet - 14 februari 2011 18:37

SVARAR PÅ FRÅGORNA NU...

NI KAN FORTSÄTTA FRÅGA SÅ KAN JAG FYLLA PÅ HÄR SEN.


vad gör du med ditt hår på morgonen?

plattar det sen tar jag i mitt volym puder och hårspray.

eller bara sätter upp det.


vem är din allra bästavän?

nellie eftersom vi har känt varandra i 8 år och vet allt om varandra.


har du pojkvän? gillard u någon annars?

ingen pojkvän och nej ingen just nu.


har du haft ett seriöst förhållande med en kille?

ja de har jag, för 2 år sen.. var tilsammans i 4 månader och vi var nästan hela tiden och ja det var seriöst!

(har ju haft andra killar efter men inte sånt jätteseriöst)


hur ser en vanlig vardag ut för dig? typ vad gör du om dagarna?

äta, fixar mig, skola, kompisar, hem, äta, träna, läxa, sova.

 

omg jag kom på en skitbra fråga. STÄDAR DU RUMMET OFTA!?!?

haha min mamma städar de varje vecka :$


Vilken är den bästa bloggen du vet?

ingenaning, gillar alla mina kompisars bloggar!


Hur många killar har du kysst nu då???
och vad andvänder du för smink?!
jag har inte räknat dom haha..

och jag använder foundation, puder, mascara, kajal.. kommer inte på mer.


vilken av dina kompisar är mest bortskämd,
som typ får pengar fast den inte ber om det, alltid får skjuts och sånt? :)

estelle, haha.. hon får pengar hela tiden :p


är jag din bästa vän ? (från åke)

klart du är sötnos :D!


visste du att du är guld värld?

haha ahw! så gulligt.


vad är det bästa emd mig? (från åke)

allt cornelia :)

är du glad att du flyttade till vellinge ?

nja.. hade hellre velat stanna i lödde, men då hade jag inte fått träffa mina underbara vänner i vellinge. hade inte velat flyttat tillbaka nu, för då hade jag saknar er för mycket.


är du kär i någon?

nepp.


vad är det längsta du gjort med en kille ?

strula.

hur länge har du bloggat & vad fick dig att börja blogga?

på denna bloggen har jag bloggat sen september tror jag, men haft andra bloggar innan. och jag började för jag älskar skriva av mig.


Är du oskuld?

ja.


SKIT FIN HEADER DU HAR JAG DRIVER INTE! du skulle inte kunna göra en till mig ? :$$$ :D

haha, tack men jag känner för byta, den är helt.. svart.

kanske kan göra en till dig, är inte så bra men kan försöka :)


varför flyttade du?

mamma hittade ny kille och pappa hittade ny tjej, därför vi flyttade till trelleborg och vellinge.


vart bodde du innan?

i löddeköpinge, vid lund kan man säga.


favoritlåt?
favoritfärg?
favoritfilm?

ingen aning, har skitmåna :o

blå och rosa

ingenaning haha, sånt är skitsvårt!


facebook eller bloggen?
facebook haha :D

där har man alla vännerna.


sommar eller vinter?

SOMMAR!!!!


bög eller lebb?

bög :D tufft att ha en bögkompis ju ;)

snälla & fattar sig på kläder :D


vem är den snyggaste männsikan du vet?
du måste känna den, och du får endast välja tre! av dina vänner :D
nej vad taskigt att bara skriva 3 :o

nellie, evelina, linnea.


vem skrattar du alltid mest med när du umgås med den? asså menar då vilken person är absolut sjukast eller har sjukast humor som du verkligen KAN skratta med? :)
lätt fråga, ESTELLE.. skrattar aldrig som jag gör med henne.


har du några syskon?

japp, 2 st.

lika jobbiga båda två :D haha nej, älskar dom till tusen.


Vad är det pinsammaste du gjort sedan du kom till södervång?
de på elevensval, när vi hade fotbollstunering och jag råkade få mitt knä mellan en killes ben så han började gråta. :$


Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
MIN BJÖRN BORG SKOOOR, men vet redan att jag får dom :D


Vilken är din favoritbutik? *host, gina tricot*

fan heller, HATAR ginatricot.. fast har vissa saker därifrån men handlar aldrig där längre. jag gillar mer bikbok, börjar gilla h&m aldrig gjort de innan men dom har börjar ändra stil på VISSA saker.. men de finn ju jc, carlings och massa andra!

älskar cubus tjocktröjor, åhhhh älskaälska!

Av bananskalet - 14 februari 2011 17:08

bilder från imorse..


    


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

hoppas alla har haft en toppen dag som jag har ;)

på håltimmen stack jag och cornelia hem till henne och åt hennes hembakade chokladbollar & kolakakor, hihi :$ jättegott.

efter skola stack jag, julia, cornelia, nathalie & alex till björns och fikade, HÄHÄ MUMS. sånna gluffon ;) men eftersom de är alla <3 dag så var vi singlar tvugna att göra ngt :D

nu ska jag snart plugga (tror jag?) kom på att vi har so prov imorgon, orkar verkligen verkligen inte :( suger på so..


GLÖM INTE

FRÅGESTUNDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards