bananskalet

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av bananskalet - 11 februari 2011 22:54

sitter hos bästavän nellie nu, hon duschar så passar på att blogga lite :D
kom hit för en och en halv timme sen typ. riktigt skönt att äntligen vara här, som jag har längtat!

ikväll blir de mys framför film och ha riktigt roligt :D


HAHAHAHAHAHAHAH, hittade en bild från typ 2009..

ja de kan  ju disskuteras hur vi såg ut!

men jaja nu ska jag hoppa, skutta eller vad fan de heter in i duschen

  

Av bananskalet - 11 februari 2011 17:20

snart drar jag och tränar, sen hem till nellie :D

upptaderar kanske där.

puss!


  

Av bananskalet - 11 februari 2011 15:06

FAN OCKSÅ!

mina skor va slut, ÅÅÅÅHHHHH FÅR DAMP... jävla fucking skit!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....

ville verkligen ha dom, hade längtat så sjukt mycket till att mamma skulle komma hem med dom.. :(( åhh!

får hitta några andra då..

visst är dom snygga? 

kan köpa dom på nätet med där är dom 300kr dyrare, RIKTIGT ONÖDIGT. mamma hittade ett par björn borg skor också,


sjukt snygga dom med, kanske blir dom ;)

kostar typ 799kr     

Av bananskalet - 11 februari 2011 13:53

skrev ett inlägg i skolan innan men de publicerades tydligen inte..

men vi har haft 2 prov idag, trodde jag skulle dö!

seriöst, 2 prov på en freeeeeedag? omg.

ja de var iallafall engelska & fysik, bajs de gick väl sådär.

skitsamma :) kan fixa till de sen!

nu packar jag eftersom ska va hos nellie fredag kväll - lördag - söndag morgon :D har match på söndag och sen ska jag till min kusin.


SNART KOMMER MAMMA HEM OCH DÅ HAR HON KÖPT MINA SKOR HOPPAS JAG :D:D:D


bild från imorse ;)

  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards