bananskalet

Alla inlägg den 19 november 2011

Av bananskalet - 19 november 2011 11:41

hej, igår tränade jag & sen kom markus, mogge, simon, ellinor, nathalie och ebba till mig.

kollade film & kaosa mitt rum haha, cola & chips ÖVERALLT, men sån husfru man är har man försökt fixa det.

hade jävligt roligt igår, haha vilka filmer.. skrattar bara jag tänker på det.

när alla hade gått så kollade jag & nathalie film, super 8 haha.

eller vi kolla kan man ju inte säga eftersom hon låg och sov :( som vanligt..

sov sen gott med all chips i sängen och fönstret öpper så man antagligen blir sjuk, men livet leker huh?

nu har nathalie stuckit och jag ska packa eftersom pappi kommer och hämtar mig,

hem till han och kanske snor lite pengar och går och shoppar, haha evil.

ikväll träffar jag natti & lite boys, vi hörs!


bläääääöööö, mitt internet fuckar sen igårkväll så har inte min egen data, alltså inga bilder.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards