bananskalet

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av bananskalet - 17 mars 2011 17:32

fick en fråga hur jag har lärt känna amelia;

vi går på samma skola och en dag va jag med ida och hon kände amelia, vi träffades på den långe smala vägen mellan skolan och centrum om ni undrar haha :D de va i december. ja sen har vi bara träffats mer & mer, nu är vi riktigt tajta och jag älskar henne så jävla mycket.

you make my day, you are perfect.

 

  

Av bananskalet - 17 mars 2011 17:05

riktigt bra dag kan jag luuuuugnt säga.

vaknade med cornelia & efter skolan stack vi till trianglen. hittade inget men vi åt på doooooonken (L)

på donken satt där två pedofiler som satt och kollade på mig hela tiden, skit läskigt! cornelia gav dom "the killer" blick, men dom fortsatte kolla, och sen följde dom efter oss när vi gick runt i olika affärer, TRODDE JAG SKULLE KISSA PÅ MIG :O

nu har precis cornelias pappa kört mig hem och jag ska snart plugga, om jag verkligen pallar det? okej jag måste -.-'


gamla bilder, saknar er & fotbollen <3


       

glöm aldrig att jag älskar er.

BORGEBY FK.  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards