bananskalet

Alla inlägg under mars 2011

Av bananskalet - 5 mars 2011 15:41

haha somnade i min brors rum igår, han visste inte ens att jag var där? haha jag sov 2 timmar i hans soffa. jag undrar hur filmen slutade? hmm...

blev också vän med amelia igår, som jag visste ;)

nu har jag precis duschat för jag har spelat match på södan, med 95orna, jag spelade helt okej men vi förlorade, fast inte med mycket. kanske ska va med någon sen, annars tillbringar jag tid med pappa eftersom jag nästan aldrig träffar han.

h e j d å .


  

Av bananskalet - 4 mars 2011 14:31


fick bli inbakad fläta ida eftersom mitt hår var KAOS imorse.

jag hade lockigt hår igår och orkade inte duscha igår eftersom jag var så trött, så vaknade med håret åt alla håll och orkade inte fixa till det. kul att ha inbakad ändå :D hihi, inte för att de kommer hända så ofta menmen ;)

nu har jag snart packat klart och ska snart träna och sen hem till pappi.

Av bananskalet - 3 mars 2011 21:59



        

Av bananskalet - 3 mars 2011 18:33

                   


ja de va lite bilder på mig själv, som ni fatta ;)

va med ellinor och cornelia innan idag, grillen in our heart.

nu ska jag snart äta och ikväll blir de mina bästavännnner (tv, data, mobile)

HIHIHIHIHIH.


LÄNGTAR TILL DEN 15:e och 16:e mars!!!!

Av bananskalet - 2 mars 2011 22:01

jahapp, från svart till rosa.. ja jag gillar ändringar :D haha. men nu har jag fixat photoshop så lekte med de ikväll, headern är inte den finaste men jag gjorde så gott jag kunde :p kommer sääääkert byta närsomhelst!

but now i'm PINK.

 

    

 

2 bilder från.. när var de nu igen? igår juste :)

Av bananskalet - 2 mars 2011 16:48

mysig studiedag, har precis kommit hem från cornelia.

vi vaknade och gick ut med hennes hund, osminkade och nyvakna gick vi 40min, det var skithärligt :D sen kom vi in och åt frukost. chillade framför tv'n och datan tills vi började fixa oss och vi visste inte vad vi skulle gör, baka? vanningen? göra smoothie? fika på björns? och andra förslag, men bev att vi drog till toppen och handlade en färdiglagad kladdkaka haha :D satt på hennes rum och åt, sen drog jag hem. nu skulle jag egentligen tränat, men dom har ändrat tiden så kunde inte ta mig dit, ska gå en långrunda med min hund istället.

bilder kommer senare ikväll, cornelia ska skicka dom sen :)


en bild från igår eller något sånt,

den är inte redigerad? sjuuukt, den ser ut att vara det men inställningen i kameran gjorde färgerna, nu ska jag ut med basil.. puss!

  

Av bananskalet - 1 mars 2011 23:32

heeejheeej, min dag..

skola som sög baaallllllle, fast ganska najs med film idag igen :D sen drog jag hem till cornelia, vi flippade ut totalt, tog lite konstiga bilder som kanske kommer upp någon dag. sen hämtade vi hennes bror från hans tennis och efter de gick vi till turken, träffade ibbe&ab, jag var växelbanken till ab och förlorade 2kr på de :O men jaja, så handlade vi böööörn, mumsilimums. träffade amelia och sen kom hon till oss efter vi haade beställt pizza, omg vad gott det var hihihi.. vi var så busiga och tog 2 klubbor var från pizzerian ;$. cornelia sminkade mig helt sjuk, kanske kommer bild någongång HAHA. men ja nu kollar vi på tv och ska snart göra ngt, puss.

sover hos cornelia inatt.


s t  u d i e d a g  i m o r g o n .

 

HAHAHAH här får ni en bild från halloween 2010, jag var en polis och arristerade alla snyggingar ;)

  


cornelia.

  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards