bananskalet

Alla inlägg under mars 2011

Av bananskalet - 13 mars 2011 22:06

dagen va helt okej, va först i bjärred och kollade på coffe när han spelade, träffade lite folk och sen stack jag och mamma till centersyd och handlade en del av mina födelsedagspresenet, riktigt nöjd! där träffade jag über saknade vendela, (min barndomskompis, sen jag föddes)  inte träffat henne på typ 1 år? iallafall snackade vi en stund och sen åt jag & mamma på donken. spelade match i eslöv efter de och sen hem till la familia och äta middag, nu ska jag kolla lite tv och somnar nog in till den, så godnatt på er :D PUSS.


  

Av bananskalet - 13 mars 2011 11:11

igår stack jag och min familj till ängelholm (till pelles ena dotter). de va riktigt roligt faktiskt, älskar verkligen den familjen :D dom har två små söta flickor, filippa&felicia.

stannade där till halv ungefär 12, kollade lite melodifestivalen (som sög), kollade lite på en film och spelade buzz.


filippa <3

   


felicia <3

    


SÖTA SMÅ TJEJER.

Av bananskalet - 12 mars 2011 14:22

SÅ JÄVLA LYCKAT IGÅR.

stack ju till sb med de bästa, dansade riktigt mycket & snackade med lite folk.

jag var lite mobbad för,

ellinor hade elias

nathalie hade ab

caroline hade oskar

ebba hittade simon

jag??? haha jag och mogge var helt utanför så jag & mogge blev tillsammans på låtsas så han och jag inte var sånna mobboffer. :)!

iallafall vi hade riktigt roligt, längtar till nästa sb.


bilder från innan sb.

                       


HAMBURGAREN ÄR DESIGNAD BY NATHALIE.

sånt mästerverk :D

Av bananskalet - 11 mars 2011 16:47

tick, tack, tick, tack...

väntar på att dom ska komma, så jävla taggad på allting, YEYEYE.


   


+ här har ni två bilder till som jag fotade för någon timme sen.

       

Av bananskalet - 11 mars 2011 14:26

sitter här med min data i knäet under skrivbordet, haha solen lös in så riktigt jobbigt att få solen på datan.. så sitter i ett litet hål. ändå mysigt, fast inte så superskönt.

vid 6 kommer nathalie, ebba & ellinor, vi käkar hamburgare och sen fixar vi oss till strandbaden (och för er som inte vet vad strandbaden är, så är det ett "disco" för högstadiet). fan vad jag ska ha roligt ikväll ska ni veta, yesyes.

inatt sover nog dom hos mig, får se. ellinor ska iallafall.. tror nattsan&ebbsan med.


bilder från igår när jag var hos alicebalice.

       


nu ska jag städa & chilla lite.  

hörs sen, CIAO.

Av bananskalet - 10 mars 2011 21:38


va med alice idag, hon sjunger galet bra!

jag filmade videon där uppe *pil uppåt*

älskar dig!

Av bananskalet - 10 mars 2011 20:30


      

Av bananskalet - 10 mars 2011 19:38

efter skolan idag pluggade jag lite no med elliott, cornelia & julia (på skolan) sen stack jag, alice och ellinor till bk i höllviken, satt där en stund och käkade, mums! tack för glassen alice <3

ja sen gick vi runt på gallerian lite, alla köpte ett par trosor utom alice för hon köpte tre trosor haha, fint ska de va! efter de drog ellinor hem. jag och alice stack hem till henne och hon visade vad hon skulle ha på sig på sb och jag testade hennes onepise, OMG VAD SKÖN! kände mig som en björn...

nu har jag precis målat naglarna roooosa, snackat med natti, elli, ebba om sb, blev att vi fixar oss hos mig istället. snart ska jag välja kläder till sb. får se vad det blir, överraskning för mig själv. jag har ingenjävlaaning..

 

 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards