bananskalet

Alla inlägg under mars 2011

Av bananskalet - 9 mars 2011 21:25

hej, slutade vid halv 3 och satt och väntade på bussen, förhörde selom & ab (+ lite caroline, amelia) på sexualkunskap, så nu vet jag lite mer hehe.. ;) sen åkte jag buss med caroline en liten bit, fick reda på att hon haft kille i en vecka haha.. sån efterbliven tjej jag är, jaja skitsamma! jag kom hem sen stack jag och tränade, efter de snackade jag med ellinååååår i luren om sb :D blir att vi fixar oss hos natti sen sover hos mig, mycket najs. (y) har jag precis duschat, hade hårinpackning och rakade benen, riktigt härligt! nu äter jag nötter och snackar med ellinååååår :D


  

Av bananskalet - 8 mars 2011 18:16

jag och cornelia var riktigt duktiga idag, vi var på läxhjälpen *stolt*   

efter de stack jag, cornelia, amelia hem till cornelia och va där en stund innan jag kommer på att jag glömde mitt smink i skolan, så jag och cornelia cyklar som faaaan tillbaka (amelia stack hem, hon är lat). sen hem till cornelia igen och va där lite och sen stack jag hem. nu har jag fixat med lite grejer och ska snart äta innan jag dööör.


    

Av bananskalet - 7 mars 2011 20:09

åh fyfan, ska träna klockan 9-10 ikväll??? EN MÅNDAG? jag orkar inte, vill bara sova just nu :( *gråter*

nä så farligt är de inte, jag ska träna bort alla mackor jag åt hos ellinor hahaha..


 


2 bilder jag gjort med mig&cornelia.

ÄLSKAR DIG BÄSTIS.  


Av bananskalet - 7 mars 2011 18:47

riktigt härlig dag med ellinor idag, all mat idag kan disskuteras.. ja de blev en aning för mycket mackor HAHAHA, jaja med ellinor gör man allt. satt och snackade om lite saker som är hemligstämplat, he-he.

fyyyyfan vad ellinor är rolig att vara med :D får bli oftare bitches.


bilder från imorse

     

  

Av bananskalet - 7 mars 2011 07:21

tittade ut imorse och bara, shit så fint de är haha!




nu strålar solen fast det är -6 grader, men de blir väl varmare.

snart drar jag till skolan -.-

drömde att skolan va sluuuut, vilken underbar dröm!

Av bananskalet - 6 mars 2011 21:35

jag kan aldrig bestämma mig vilken header jag ska ha. jag har laddat ner photoshop prövetid i 30 dagar, men suger på att göra bilder där och man måste ha speciella bilder för de ska se bra ut. men nu har jag bytat till den adelle gjorde till mig.

TACK.


  

Av bananskalet - 6 mars 2011 20:08

KORT OM MIN HELG.


fredag - tränade och sen hade vi gäster. kollade film med brorsan och lite sånt.

lördag - spelade match med 95orna och sen stack till amelia, hade allmänt kul, hon gör mitt liv bättre!

söndag - spelade match och va sen på södan och tittade först på damlaget och sen kollade på min bror med hanna, hanna, maja, oliwia, ida.


nu har jag precis gjort matteläxa och snackar med några filuuuuurer på msn, hehehhehe :D

jag hade med mig min kamera till pappa, så fotade lite..


lilla emmmmmy, haha dom har klippt henne så hon är häften så stor som hon var innan, ni skulle sett hur mycket päls hon hade innan!


 

 

 

santino hihihi 


lisa som älskar att leka :D 

  


puss!  

Av bananskalet - 5 mars 2011 17:40

snackade med amelia, ekan, analia, vad jag nu ska kalla henne -  blir att jag drar till henne nu, puss!!

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards