bananskalet

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av bananskalet - 8 juli 2011 14:14

nu har jag lite bråttom, bussen går 14.36 till estelle.

bloggar inte mer idag tror jag, men jag lever iallfall & jag har ett liv :D

puss på er.


 


Av bananskalet - 8 juli 2011 00:03

bacon bacon bacon, bacon bacon bacon.

bara för de tänker jag på estelle :(

iallafall så idag åkte jag först till höllviken, träffade elli & cornelia.

sjukt längesen så snackade lite om vad som hade hänt,

höllviken var helt dött så vi stack till vellinge istället, träffade edde, ep & tim en liten stund och sen stack vi till vanningen och bada, HAHA sånna töntar :('

men det var så jävla varmt så vi klarade inte att vara ute.

badade i några timmar och sen kom paaaantuus, dom åt pizza & nyttiga jag åt sallad :] är man duktig så är man ;d

vad hände sen? jo juste vi drog ut och träffade lite folk, riktigt längesen man va med dom i vellinge så ja de va kul :D

hände lite grejer och sen stack jag, cornelia, ellinor, pantus & amelia hem till cornelia och kollade på film, mysmys.

precis kommit hem nästan och ska försöka på tag på stollebolle, men hon svarar inte mig, jäääävla iggare, ska slå henne! nä jag är inte så våldsam av mig.

här får ni en bild på bella, stolle & mig som togs förra veckan i stan eller något sånt.

poooouuuusss'



 

     

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards