bananskalet

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av bananskalet - 24 juli 2011 19:45

shosan, nu sitter jag här med nathalie, vi är så jäävlans mätta av vår pizza.

herremiljöösses säger jag bara.

snart ska vi kolla lite filmer och mysa med godis & läsk.

så jävla sleeeeetna tjejer, hade kunnat nanna kuddden nu om jag velat.

fast nej det vill jag inte.

men kyss på dig och alla andra, nu ska vi sätta på filmen tror jag.

så pussilipöss på er.

FÖRHELVETE NATTI, SLUTA VÄLLT NER SAKERNA FRÅN SÄNGEN.

men aja hejdååå.


   

Av bananskalet - 24 juli 2011 11:35

heeeeeeej, förlåt att jag inte skrev att jag skulle åka iväg..

men jag har varit i åhus i en vecka, jag & mia sov i hennes husvagn.

haft så jäääävla roligt med allt folk, jag älskar mitt lag.

och såklart har jag spelat handboll & kollat på översnygga killar, fyyyfan!

finns väl inte så mycket mer att säga?

idag ska jag flytta till pappa och vara där resten av lovet,

kommer dock inte vara hemma så mycket, hehe :]

så idag blir det packa ut HELA rummet och sen packa upp allt igen, kuul? nej..

hatar ha skilda föräldrar -.-

men inget jag kan göra åt, nepp.

ska ringa stellis idag också tror jag, saknat den tönten.


jag har nästan inga bilder från åhus än, så blir inte så många bilder;

   

 

min och malins snygga kille, OMG VAD GOTT HAN LUKTADE!!!

tror han heter emil, ja de gör han hehehe :D

och jag vet, jag ser ut som en fet uppstoppad groda eller något.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards