bananskalet

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av bananskalet - 26 juli 2011 23:26

jahopps, sitter här igen dåååå, nä men kan berätta dagen;

jag satt och åt ostbulle vid datan så vänder jag mig om så står natti där?

tjuuuuv som smyger in i mitt hus.

men aja, vi drog direkt till dalabadet, inte för att bada utan för kollade kevins match.

(nattis kompis från kristianstad)

så vi snackade vi med han en stund och sen drog vi hem till mig.

åt middag, köpte gottis & kollade film

men hon var tvungen att dra vid 10 eftersom bussarna slutade gå -.-'

så jag fortsatte kolla film, lyssna på musik och snacka med vänner.

ska jag se en film till?

nä vafan jag orkar inte..

lust att snacka tele med någon, ja de ska jag göra.


ni vet en sån där webb bild från imorse...

 


Av bananskalet - 26 juli 2011 14:13

fråga: när du åker till jersey, ska du bo i värdfamilj eller club?

svar: club :)

 

sjuk chillig morgon, kollat film och bara slappat.

sen kommer nathalie och vi drar södan och kollar en match,

sen till stan, får se om jag handlar något nu när jag är rik hihi, har sjukt mycket pengar i plånisboken :D eller ja, mer än vad jag brukar. 1200kr.

känner för att shoppa lite :]

sen efter stan sticker jag & natti hem här och kollar film, öveeernaiiz.


old pic

 

Av bananskalet - 26 juli 2011 00:29

helo, stack till vellinge vid 2, hem till cornelia och ebbbbs,

kollade på 2 filmer innan vi orkade röra på oss.

nathalie kom och vi drog ut byn, ni vet vi är så coola och hänger på turken och rosentorp, avundsjuk?

alla va sjukt deeeeppp typ, fast sen kom moggis som en jävla solstråle,

han gjorde alla glada och kunde inte sluta prata om sitt jävla konfa läger.

härlig prick den där grabben va!?

och vill bara varna er, åk inte bak på hans mopppe när han kör,

han är fan livsfarlig, tappade nog andan när jag satt där.

aldrig mer aldrig mer aldrig mer

sen stack alla hem, så skulle jag & natti gå till bussen så kom inte nästa förrän mer än en timme, KUUUL.

fast vi gick en runda med cornelia, ebba, buffy & cornelias mami.

så sen körde hennes mami mig till bussen och nu har jag precis kommit hem,

fan vad långt inlägg? känns som om jag skriver mer än vad jag har gjort idag hehe.

eller de blev kanske inte så långt?

orkar inte tänka :( eller titta..

men ha de gutt, puss...


FÖRFAN ESTELLE, VAD HAR DU EN TELEFON TILL?

KANSKE ATT SVARA I DEN ELLLÅÅÅR?

 

haha så konstig bild, men samtidigt gullig.

bara för jag älskar min lilla hårboll.  

HAHAHA lägg gärna märke till min låtsasmammas översexiga skor?

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards