bananskalet

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av bananskalet - 10 juli 2011 21:15

HEJHEJ.

nu är jag hemma igen, är trött, som vanligt haha.

blir alltid så när jag umgås med min estellelelelele.

igår stack jag & stolle ut och träffade lite boys, snackade med dom ett tag,

och sen drog vi hem vid 12 och hade tänkt smyga ut vid 4 igen för de va krök hos matte, meeeeeeeeeeen så hade dom töntarna somnat så ja vi sov vidare ;d

sen idag kom bellzi till oss, vi åt pannkakor och sen fixade vi oss och drog till den stora fyndbörsen.

köpte iphoneskal, trosor, ring & en parfym.

efter de drog vi till bo01 och solade, haha hade jävligt roligt där. :D

vad hände sen? jo juste vi chillade runder i stan och sen hem till estelle.

haha de va ett gäng killar utanför estelles fönster som vi snackade med, dock var dom ju inte så snygga precis, eller vad säger ni tjejer?

riktigt bra dag, ni är bäst mina små söta hallongubbar.

haha nä men nu ska jag gör något, snackar med mackiiii och lite annat, puss.


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards