bananskalet

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av bananskalet - 6 juli 2011 20:31

hej alla barn nu blir de bloggningsdags.

hehe?

ja nu är jag hemma från stolle, igår var vi ju i lund, skulle hitta snygga boys,

men där fans inte en ända snygg kille :( killl meee.

men hade ändå riktigt mysigt med bästavän.

eftersom vi är så jävla coola så åkte vi med första klass på tåget hem.

tuffa brudar, visst?

sen på kvällen kollade vi på bio med isse & mehdi,

eftersom mehdi fick välja film tog han den killigaste, dåligaste någonsin!

det blev transformers, allt jag kan säga är, HAHAHAHAHHAHAHA,

OCH HAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHA, LITE TILL, HAHAHAHAHAHHAHAA.

slösade fan 140kr på den jävla skit filmen :(

ja men det var ändå en mysig kväll, föruuuutom en sak.

sov hos stolllllle och vaknade vid 1 idag, gjorde smoothie & sen rörde vi på oss till solariet. solade inte så länge men fick ändå lite färg.

åkte sen hem till henne & gjorde en övergod lunch,

nu har jag precis tränat & jag har fått min bekini :D:D:D:D

fyfan vad jag älskar den, öööööövernajs!

här får ni lite bilder från några dagar med stolle.


terri hihi, så söt!

är han smart eller?


 


jag älskar dig bästastevän!

 



fuuuuckyou.  :]








GODASTE KLADDKAKAN I VÄRLDEN!

vi är kungar i köket ska ni veta! 

    

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards