bananskalet

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av bananskalet - 16 januari 2011 12:05

jävligt bråttom, så skriver bara att jag drar till mormor nu.

hörs kväll!


    

Av bananskalet - 16 januari 2011 00:48

nellie, du lever kvar i mitt hjärta.

fortfarande du som gör mig hel.

tänker på dig varje dag, du vet min lampa om du har sett den, den hänger ju ovanför min säng och varje dag tänker jag på oss.

allt vi hade, så underbart.

fyfan vad jag saknar dig, jag orkar snart inte mer.

sån jävla bra vän är du, de är sjukt.

i'm born for loving you bästis.

hela du är awesome.

kollade precis igenom våra bilder, jävlar vad roligt vi hade!

sitter och gråter nu så mycket jag saknar dig, RIKTIGT MYCKET!

vill tillbaka till just dig. våra stunder var bäst.

alla dagar vi va, vi va alltid, seriös? ALLTID.

tröttnade aldrig på varandra, gick bara inte.

vi har varit bästis sen typ 1;an?

ja de gick ju lite fram&tillbaka men de blev alltid vi i slutet.

så cp fin är du och kommer aldrig någonsin glömma dig för att du är bäst. helt enkelt perfekt.

systrar kan ju inte splittras? vi kommer förevigt vara vänner, vet att man säger så "ohh vi kommer förevigt vara vänner blablabla", men jag tror seriöst på att vi kommer att hålla ihop riktigt länge.

halsbandet visar det! kommer aldrig glömma dig.

du vet att jag saknar dig.


min nellie.

min syter.

min nallebjörn.

min bästavän.


jag älskar dig, ville bara säga det.


MASSA MINNEN.


2010 - hällevik och vi badade som satan!

haha vi tittade på din syster när hon spelade fotboll,

och vi träffade ida & astrid.

vi hade eget hus (a) fettt.

bilden är innan vi skulle äta, haha sånt minne jag har xd.  


210 - en av våra underbara dagar tillsammans.

usch jag hade pannlugg.. blä!  

2010 - vi fotade riktigt mycket, haha har fett mke studsematte bilder!  

2009 - bäst <3

och haha kommer ihåg hur ful du tyckte att du blev på bilden och att man råkade se inte lite, jag tycker du är fin bebis!

  


2010 - innan vi träffade jens & robin.

vi satt hemma hos mig och tittade på tv haha :D

  


2010 - första & den enda gången du va hos min pappa.

kommer ihåg att det var den 23-24/1 - 2010

du sov hos mig.

 

2010 - kärlek på en jävligt hög nivå.

 

2010 - älskar dig flugan!

 

2010 - underbara tider, alla minuter var underbara med dig.

 

2010- innan bjärreds discot haha :o

och de va då någon letade efter sin cykel jag bara:

'SHIT DOM SPRANG DITÅT MED DEN'

haha så sprang dom dit.

nej vad dum jag var eftersom jag bara skämtade med dom (a)

 

2010 - innan discot.

 


2010 - du hade varit så jävla gullig och köpt avskeds present, och för att jag aldrig skulle glömma dig så gav du mig halsbandet + ett armband & vi hade det så sjukt bäst. eller ja, vi grät för att jag skulle flytta :(  

2010 - haha bara en av våra sjuka dagar.

skulle nog till bjärred och träffa jake & philip om jag minns rätt.

  


2010 - någon av dom sista gångerna jag va hemma hos dig och klotrade ner hela er whiteboard med där jag skrev att det alltid skulle vara vi och att jag aldrig skulle glömma dig.  

2010 - du jag och jens tältade.

haha jens fick ligga i den lilla springan och vi på dom feta madrasserna.

såna egoister haha :D

 

2009 - hahah, vi bästämde oss för att ha fest och så skulle vi göra en inbjudan och vi skulle vara med på bilden, haha denna bilden valde vi.

ahw!


 


2010 eller 2009 - jag hittade alla dina utklädningssaker :D

och vi spelade in massa sjuka filmer om allt möjligt.

 

2009 - majbålet i barsebäck.

riktigt roligt.

HAHA och ja juste, vi tog alicias hund och sprang iväg med den så jagade dom oss xd.

 


2009 - vi flummade :$


2010 - självaste nellie ritade denna bilden. 

mästerverk!  

2008 eller 2009 - vi började använda sidan 'picnik'

haha och vi höll sidan hemligt för alla andra för att vi inte ville att dom skulle få sånna snygga bilder som vi fick.

HAHA'


som sagt, allt var underbart nellie linnea karlberg!

jag älskar dig då, nu & föralltid.

i promise you.     

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards