bananskalet

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av bananskalet - 6 januari 2011 16:23

nu är jag hemma igen, va riktigt mysigt hos becca..

kollade massor av filmer oh massa annat.

vi skulle gå ut till en å ganska sent på kvällen, så börjar becca skrämma upp mig att de låg massa lik under isen så jag fick panik och började skrika.. men tror inte de fanns de (y)

jaja.. juste igårkväll kom malin till oss, sen sov alla över i beccas säng, becca snudde täcket 24/7 :( jag <3 min filt

sen idag kom min syster och hämtade mig vid 12 för skulle till mormor.

hehe, ja jag vet inte vad jag ska skriva men jepppppps. nu är jag sjuk :(

har ont i huvudet, magen & denna jävla halsen som dödar mig, fyfan säger jag bara.

sjuklingarna malin&becca smittade mig.. så kan inte träna idag, men måste bli frisk till helgen. ska till göteborg och spela sm.

TAGGA.


jagjustnu.

  


  


<3

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards