bananskalet

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av bananskalet - 14 januari 2011 20:19

glömde ju skriva igår? knäppis jag är.

men jag tog bussen till estelle, häggsan hade bussfölje med mig eftersom hon bor i malmö. :D

sen stack jag & estelle till kockums och simmade, duktiga vi är vavava?

ja de tycker jag! sen åt jag där och hade bara de bäst.

mamma kom vid halv 8 och hämtade mig sen gjorde jag inte mycket mer :)


idag slutade vi vid 1, chillade till halv 3 med cornelia & sofiiiie.

vi åt hemma hos cornelia & sen ut med hennes hund o snacka.

tränade senare på kvällen & de gick riktigt bra :D


wiiiih... imorgon träffar jag cornelia&estelle.

världens bästavänner JAOPP.

vi ska shoppa som vanligt, såna shoppisar som vi är :)


jag ska sluta redigera mina bilder så här är en :D

O R E D I G E R A D  B I L D


JAG HAR BLIVIT SNILLE!

skit awesome.

kan typ allt? nej men jag fattar vad läraren säger i alla ämnen :D

yey, becca goes smart (a)


pusspågumpen.  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards