bananskalet

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av bananskalet - 23 januari 2011 16:51

nääämen hallå, igår blev så jävla lyckat.

har aldrig skrattat så här mycket i hela mitt liv, ha-ha :D

spelade in några sjuka filmer, eyy mannen ;)

hade även slagge med damvipper, ni vet sånna regnbågsfärglada :D:D

låg på golvet och skrattade åt en blomma som växte ur min brors tak?

i n t e b o k s t a v l i g t + i n t e o k e j .

filmen va väl sådär, men när de va helt tyst, s¨var de såklart 2 idioter som satt och flabbade, gissa vem? mHm, rätt becca&estelle.

kukattack (L) magplask.

ajajaj.

och nästa gång får vi ta med paraply till bion, gubben som satt brevid estelle och slemmade så mycket som han skrattade, not okey.

mänsklig fontän?

JACKJJJJACKJAACK... <3

sen somande vi vid halv 4 och vaknade idag vid 12, drog till valen, gissa vem som köpte ett linne? jo estelle, shopparN.

filmen vi såg idag kan diskuteras. smale sussie? omg, ingen film att rekomendera, snurrig i bollen va de jappjapp.

FÖRRRRRRRRESTEN, så älskar vi cola light :D

men tro fan heller att vi har övergett börn!!!

nej nu ska vi dansa, JA DANSA.

hej.

shejki shejki ;)

juste, igår handlade jag en fucking awesome skit snygg klänning för 62kr :D + en annan tröja för 32 kr ;) BECCA LOVE REA.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards