bananskalet

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av bananskalet - 1 januari 2011 20:57


ja.. jag just nu *pil uppåt*

hade en myyyyyycket bra dag idag yeppps.

tack cornelia & estelle. ni gör mitt liv så mke bättre.

älskarermest.

imorgon blir det malmö igen, hem till estelle med cornelia om hon kunde.

vi ska till blattebutiken.. ska köpa ny bh & smink :D

har inte mer o skriva, kände bara för att blogga lite..

gurka.

det var de som poppa upp i mitt huvud först?

hmmm.. jag gillar inte gurka!?

bläää, smakar bara vatten.

haha ja då vet ni det :D


kyyyyssss'

Av bananskalet - 1 januari 2011 16:40

ska sammanfatta nyår med ett ord- ; GALET!

lyckad kväll med underbara vänner, skuuuumpa, börn, raketer &

fett med musik.

drog först till cornelia där vi fixade oss smått, senare kom tönten

eeeestelle, och då taggade vi, och fixa oss satan.

efter typ ngra timmar så drog vi till bussen,

som vi såklart missa, vänta på den andra i säkert 25 min, iskallt!

när vi kom till själva festen så var det redan sjukt med ös,

så det var bara för oss att börja shaka. vilket vi gjorde ;)

haha så mycket som vi shaka, brände vi säkert allt vi ätit

på en jäääävligt lång tid.

klockan 12 = raketer, nyårs löften &&& skuumpa.

sen festa vi vidare, och allt var helt craaazy.

så sen drog vi hem till estelle vid 3,

drack upp det sista, och tog massa cepe sjuka bilder.

hahaha dom bildena kmr ni aldrig få se, hur mkt ni än ber&bönar ;)

sen somna vi vid 7 typ, och sen blev vi väckta klockan 2 -.-

så vi fixade oss snabbt som satan och drog till stan,

smarta som vi är trodde vi det var öppet, men nejnej.

haha, så vi drog till donken istället.

heeelt översegt och vi vänta på våran mat i mer än 20 minuter .

gooosh, men vi fick iallafall gratis glass, så det var chilll .

nu sitter jag & estelle här och ska snart hitta på något, cornelia drog för en stund sedan.. mysko.

asså inte flingor, utan MYSKO.. inte muslim eller müsli.

har man youghort eller mjölk till müsli?

kanske både och eller hallon/jordgubbskräm.

mums.. nej blä förresten. usch.. blärk.. *spyr*

mmmm.... marabou lite mer mmmmm i livet.

eller nej. eller?

aa fast ne. eller kanske. vem vet? vem vet inte du vem vet inte jag. shalalalala. vi är störda som ströbröd asså inte strömming.. fisk  ecklet.

ASSSSSSSSÅ SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEET.

nu fick estelle flashback på när jag kasstade en droppe vatten på henne och hon skrek så hela världen hörde, hörde ni också de?

jeppjepp, de va estelle de. inte chipsen då utan ESTELLE!

n u  s k a  v i  g å  d i t  b o r t. ---->

pusshej.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards