bananskalet

Alla inlägg den 28 november 2010

Av bananskalet - 28 november 2010 15:47

helgen blev heeeeelt totalt annorlunda,


fredag kväll stack jag till vellinge & träffade erica, ida & amelia.

hade riktigt roligt!

hyrde skräckfilm och köpte chiiiips.

vet inte vad filmen hette men den va ganska läskig..

sen började vi kolla på en annan skräckis, 'hostel' men vi hann inte se hela.

sen stack amelia hem vid 1 & då sov jag & erica hos ida.

hade sinnessjukt bääst.

lördag kom amelia igen & sen stack erica och då kollade i klart hostel.

fyfaaan vilken slaktar film? USCH!

vid 3 stack jag hem för att då skulle jag till mina kusiner.

där var riktigt kul faktiskt hehe :D

söndag (idag) så åkte jag & pappi till malmö och köpte ny jacka,

har ingen bild men blir väl sen.

hem till mamma sen ikväll..


  


alllt fööör bexkex,

pussss på er.


Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards