bananskalet

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av bananskalet - 27 maj 2011 19:03

slutade klockan 12 idag, stack hem till mig med ebbsan & corneliiiiis.

fotade lite och sen drog dom vid 4 igen.

då packade jag för jag skulle till pappa & nu har jag precis ätit :D

tänkte att jag skulle umgås med min bror ikväll eftersom vi inte setts på 1 månad,

men han verkar gilla "wow" mer än mig :( så då tänkte jag att jag kollar gårdagens bb,

men whaataaaafuuuuuuuck va de för avsnitt? de var ju inte ens bb :o

så nu har jag lite smått damp, kanske ska jag gå en runda?

fast då blir jag vilse och inte hittar hem igen..


bilder från innan idag,

haha ebba ville ha min onepiece på sig, normal tjej :D

     


     

HAHA nä så sött?

jag och cornelia gillar färgeeeeer!!!!!!!!!!!

Av bananskalet - 27 maj 2011 10:24

sitter här i datasalen med ebba & elli,

åt kakor innan på hemkunskapen (y)

precis gjort klart mitt svenskarbete, oheys! äntligen.

vid 1 drar jag & cornelia hem till mig, hörs ikväll puss :D

juuuste, ska till pappa ikväll, 1 månad sen typ.

aja haaaadeeeebraaaaaaa.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards