bananskalet

Alla inlägg under november 2010

Av bananskalet - 20 november 2010 12:43

wiiiie :D

idag ska jag nanna i lödde med kajsa & madeleine.

fyfan vad längesen man va med dom, men ska bli riktigt kul (y)

kommer säkert fota så blir väl bilder imorgon då :)



bild från somras när dom sov hos mig :D  

Av bananskalet - 19 november 2010 19:22

igår va stellis med i skolan, majgad vad jag hade saknat henne!

men hade skit ball igår då :)

haha, jag har äntligen sett 'eclipse'... så jävla efter jag är!

men jag tyckte inte den var bra?!

hände absolut ingenting, slutade ju likadant som den började?

men aja, de är min åsikt :)



idag har jag nt gjort så mke, 

jo, kollat film med syster :D

HAHA, kollade 'barnen i bullerbyn'

jag vet, skit tuff film!

nu ska jag äta pusssss på alla som äter banan.  

Av bananskalet - 16 november 2010 18:15

dagen tillbringades med coooooornelia.

cpcpcpcpcpcpcpcp beeeeest som alltid (y)

fotade massa bilder, några av dom:


                 


malte<3åke

så är det japp!  

Av bananskalet - 15 november 2010 12:29

   vill berätta lite om min omsmarta kompis CORNELIA..

hon är hon den mest blondaste på hela denna jord,

hon är verkligen som sånna 'blondin skämt'  man brukar säga..

shiiit.. men jag älskar henne ändå till tusen.

hon gör mitt liv såååå mke enklare & bättre..

hon ställer alltid upp för mig och det betyder så jäävla mke för mig.

tack för du finns världensblondastekinderäggsåke, <3


Av bananskalet - 13 november 2010 20:22

förlåt att jag aldrig sagt förlåt - daniel adams-ray


disco pogo - frauenarzt & manny marc


superman - joe brooks


million pices - tove styrke



typ alla joe brooks låtar är bra :D!

Av bananskalet - 12 november 2010 19:12

alla har damp på mig i skolan för att jag bloggar så lite,

men bara för de så lägger jag upp detta :D


beccccaa väntar på sin fina cornelia,

vi ska gotta oss framför idol och bara chilla.

skitskönt och imorgon mst jag sova ccccpppp länge..

bara så alla vet.. ;)

nu måste jag snart möta åkis på busstationen,

pussss.



Av bananskalet - 10 november 2010 17:29

underbarasteifnastesnälllllastecpigasteälsklings åke följde med mig hem idag (a)

haha vi kom hem vid 4 så han typ bara äta & sen drog den fjanten :(

men vi hade ändå bääääääääst. som vanligt fick minåke skrattanfall så hon nästan kissade på sig? sååååååå typiskt henne thihihi :D

men hon är bbeeeest, & jag då (a)

imorgon ska vi träffa estelle, hon är en snel hest :$

vi ska shoooooooooooopppaaaaa, NYA TIGHTS! och säkert säkert smink :D


    


puss.'

Av bananskalet - 7 november 2010 17:00

kom hem från london i torsdags, hade det bäst där.

men imorgon BACK TO SCHOOL.

nejnejnejnej, becca inte villa.


  


btw; jag älskar min åke & jag saknar min estelle.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards