bananskalet

Alla inlägg den 12 september 2010

Av bananskalet - 12 september 2010 19:20

jag sa ju att ni skulle få bilder sen igår,

kommer lite här

  

puss puss (a)


 

älskar dig sophia!


  

så jäääävla gulliga!


     

becca hjärta evelina


  

ida <3 becca


ÄLSKAR ER TJEJER!

ni är världens bästa!!

 

& igga mig på denna sista bilden-.-

Av bananskalet - 12 september 2010 13:26

hej.. kom till lödde igår, till fia :D

så efter 10 minuter typ så fia bara vill du köpa min gamla iphone för 2000kr?

jag bara JAAAAA!

så nu har becca också en iphone :D

haha ja jag är skitglad iallafall.

sen stack vill till centersyd och träffade kajsa, madde, anna & josefine hihi.

efter de hem till evelina och va med ida, evelina & therese.

vi fotade och sånt, men jag har inte bilderna än så ni får dom när jag har fått dom.


sen kom mogge & markus thihi..

gjorde lite saker och sen stack jag och fia till sanna och åt middag, sen tbx till dom igen. Kollade skräckfilm & myste :D


      

haha lite fullt normala bilder på mig och fia, :D

nu ska vi snart dra till vellinge, 

KYSSSSSS.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards