bananskalet

Alla inlägg den 26 september 2010

Av bananskalet - 26 september 2010 17:35

buuuhhuuu :'(

min man kom inte idag, vet inte varför :o

känns som antingen hon eller sin mobil har dött..

så idag har man bara väntat på att hon skulle komma,

under tiden jag väntade fotade jag lite..


  


        


 



bara massa egobilder haha (y)

Av bananskalet - 26 september 2010 13:37

shuuuubitches...

HAHA sitter & lyssnar på skiiiiitbra låtar!!

eller nt, typ sånna skitgamla & helt cp..


men snart har jag ett liv igen för då kommer estelle & vi ska myyyyyyyyyysa ;$

eller ngt sånt hihi, iaf kolla film och dega :D

hehehehehe

vi fotar kanske också men blablabla...

ni får se sen!


bara hon inte dampar nu för jag lägger ut bild på henne :]

man vet liksoooooom aldrig med min man, hon har lite problem :(

men de har jag också så vi är knasiga tillsammans ;d

så de är chill.


sa väl att vi skulle mysa (a)?

    


hehehe ;$

nej skoja, eller gör jag?

mohahha, who knows ;)?


drar nu,

KYSS MAJ DÄR BAK

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards