bananskalet

Alla inlägg den 14 september 2010

Av bananskalet - 14 september 2010 20:44

glömt blogga men skitsamma haha :D

hade skolfoto igår, blääää... SKITFULT!

men ni får väl se de någon gång när vi har fått ut det.


JUSTE!!!

igår så stack jag till lund och trodde att jag skulle ha en dag med min syster,

hon och massa andra lurade mig rejält.. vi gick in på en pizzeria och där

sitter hela mitt förra handbollslag, de första jag säger; OFTA :o?

hahaha de va skitkul att träffa alla igen, vi åt pizza och sen till arenan och kollade match, h43-lugi.. Lugi vann såklart!

träffade vissa från lödde där också :)     

älskar er hk ankaret!

saknar att spela med er :(

 

ja sen idag va de skola & det var som vanligt..

inte hänt så mycket precis :)

fick reda på att på torsdag ska jag spela fotboll igen :o

ska börja i vellinge if, fyfan vad glad jag är   


lite bilder

 


ego becca :o


 


  

JAG ÄLSKAR DIG ELLINOR (L)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards