bananskalet

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av bananskalet - 3 augusti 2011 19:25

som jag skrev igår kom cornelia tidigt idag, så vi fixade oss och sen drog vi till havet för att fota lite. det blåste som fan så det blev inga bra bilder och jag är hos cornelia nu så det kanske, bara kanske kommer det någon bild när vi kommer hem från göteborg. 

juste, jag har glömt att säga att imorgon drar vi till göteborg och stannar där tills söndag, vi ska sola, bada, shoppa, gå på liseberg och bara ha det allmänt bäst.

hehehhhihhihohohhööhöhööhöh.

men nu ska vi gå och äta kebab, fast vi precis ätit pizza,

jäääävla gluffon.

men vi hörs kanske ikväll eller imorgon! 

puss.


hahahahah sån gammal bild.

 

Av bananskalet - 3 augusti 2011 02:15

 


hoppas detta stämmer <3333333333333333333333

Av bananskalet - 3 augusti 2011 00:38

hej hopp gummisnopp, hade skrivit ett så jävla långt inlägg så raderar jag allt -.-

så har lite smått damp men får skriva om allt.

idag drog jag & cornelia till malmö vid 1, mötte upp estelle vid 3 och vi drog till stan.

köpte cola, glass, energydricka. SÅ GOTT.

så tiden bara gick, o gick, o gick.. så vid 6-7 drog vi och badade på dockan,

sjukt härligt för de va så varmt.

så va där en överläskig gubbe som var typ peddo, usch.

och ja där fanns bin som älskade estelles rumpa? PEDDOBIN.

vid 8 tog jag & cornelia bebis bussen hem till henne,

åt MAAAT och sen hem till hennes pappa för där var vi ensamma,

så kom ebba och såklart ska cornelia börja göra kaffe latte,

haha efter berlin har hon blivit värsta kaffe älskarn.

sen började vi typ gråta, vi var så jävla rädda.

vi hörde massa konstiga ljud från alla rum, och jag var skiträdd för cornelias fönster var öppet, så skrek typ hela tiden så våga ingen stänga de,

så ringde de på dörren så öppnar cornelia så är de ingen där,

och vi bara wtf? och skriker ännu mer.

så hör vi mer ljud och då lägger vi oss ner på marken med köksknivarna,

as rädda så bankar det / ringer på dörren och ebba bara: MAAAMAAAA

haha så hör vi cornelias bror utanför dörren: cornelia öppna, jag måste kissa.

asså herregud, jefla töntar.

sen kolla vi eva & adam, skit bra :D

ja och nu sitter jag här, måste snart sova för cornelia dödar mig, hon kommer klockan 12 imorgon, jösses amalia.


2 bilder på mig idag & sen cornelias kaffe.

     

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards