bananskalet

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av bananskalet - 26 augusti 2011 17:49

det var fan världens bästa upplevelse igår på rix fm, 

LÄNGST FRAM OCH ALLT JU,

fyfan det var så jävla bra, mohombi är så seeeeeexiiiig.

och chris medina, så jävla grym,

alla var typ bra, fyfan asså helt sjuuuuuuukt.

och världens bästa tjejer också ju, estelle, sara, olivia, olivia & emma.

as chill med makaroner ska ni veta.

stack hem vid halv 11 och idag har de först vatt skola, blöö på de.

fast hade sovmorgon så va hos ebba och gjorde pannkakor, as gott.

efter skolan käkade jag & ebba på grillen och senb tog jag och alice bussen hem till henne, soooooooooooofta där en stund men nu är vi hemma hos maja,

heheheheh ska börja fixa oss och vid 8 drar vi till malmö och lyssnar på artisterna.

maskinen kommmmmer, yees.'

vi hörs puss!


bild på söte maja.



 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards